Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozorovatel
11. 02. 2006
3
0
2986
Autor
Vampi
Co je horší?
Vidět mladý lidi co se zavíraj,
nebo davy lidí kolem Tebe jak se nedívaj..
Pozorovat smutný obličeje svejch kamarádů,
nebo mladý holky který zvrací k ránu..
Odpověz!
Ty přece všechno víš,
díváš se na nás obyčejný lidi svýma velkýma očima z výšky
a kritizuješ...
Tohle je život,kterej my všichni musíme žít,
to není jen vysněnej příběh z Tvojí knížky..
Díky moc...snažím se jet dál,ale zrovna mi sem nejdou vložit nový díla,takže mi už 2 leží jen tak na stole...ještě jednou díky!
vocotadyde
28. 03. 2006
já vůbec nechápu ten název...zas je pravda, že pro tenhle server je trochu komerční))) viz 2x větší návštěvnost...lidi si myslí, že někdo zas hlásí na pozorovatele a ono nič)))
Komerce u mě nebyla,není a nebude v plánu.Zrovna extra s ní
totiž nekamarádím,víme? Já sama vím proč sem dala právě takovejhle název a..třeba to pochopí i pár dalších lidí :)
No..u Tebe právě nikdy člověk neví...jo jinak,dneska sem se pěkne ráno prošla na zkoušku MDO.Jedna věrohodná flétna mi řekla,že je:) Krááásná procházka mrazem:)
jé...hned takhle po ránu mě rozesmát))) to je stejně pěkný, taky mě to napadlo když sem šel včera o pul 4 domů)))
no,tak to já šla právě dřív,abych vůbec něco zahrála..a to sem myslela,že se dá Aleně věřit:) A hele:) Tak to příští týden zkusím znovu:)A nejlepší na tom je,že mi o půl 10 píše,že tam šla taky a že je zamčeno.:)
za těch 5 let sem byl na zkoušce v sobotu ráno tak pětkrát)) už taková doba to je strašný
aha..takže to Ti vychází na jednu sobotní zkoušku za rok:) A to ještě vždycky akorát před Francií,co?:)No já tam teď taky zrovna moc nebejvám,ale..dneska sem to chtěla změnit a hele jak to dopadlo:)Asi znamení no...
Tak trochu se zpozdenim....Ale presto Ti davam TIP:))Oduvodneni uz znas ne????:))
Já práva taky často žiju ve snech...přistihnu se,že celej den sním
s otevřenýma očima a přitom mi utíká realita.Akorát myslím,že tomu pro koho je tahle básnička určená už nepomůže nic..
ale díky!!
pozorovatel
11. 02. 2006The_Man_who_is_dead
11. 02. 2006
někdy bych chtěla znát odpovědi na otázky, který jsi ve svojí básničce položila... někdy mi dá dost práce nežít ve snech, ale v realitě... ale dost často je problém najít básničku, ze který dýchá určitý pocit jako z této...
*
razím heslo,že nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř - i když to tak dost často nevypadá... jestli ti můžu něcoporadit, tak výborným lékem proti valstní bezmocnosti je návštěva Osvětimi - pošli tam na exkurzi i toho, komu je tahle básnička určená, třeba to k něčemu bude... ( myslím, k něčemu pozitivnímu:)