Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDarmo Děj
Výběr: Merle, Carodej
27. 02. 2001
13
0
2108
Autor
ALENKA
Waw, tak se začínám stydět, že se jmenuji jako Ty a nepíšu tak sqěle :(((
hele, ty blá..& blá.. & M, vod pípání jsem tady jááá!!! :-)
píp® (© 1998 by papouch™)
tak do výběru rovnou... teď jdu na kritiky...
nic co by mohlo výběrovost ovlivnit... ne že by už to šlo vzít zpět.... ne že bych chtěl... a basta :-))
ne fakt Zolí, naprosto vychytaná věc... přečtu si to ještě jednou, třeba ti na tom něco najdu...
ne, je to prostě dokonalé
* má poklona
a ...
tak trochu i potěšení
nad tím
kolika lidem se může stát
inspirací
malá myška na klíček
****!
Tak mám dojem, že tady Merlík prozradil zase něčí druhou identitu. A já to odhadoval na Falku.
Ale raději k básni samé: nádhera, TIP.
Merlíku, jseš děsně ukecanej hloupoučkej bráška :o))
A já tě mám moc ráda :o))
PS: Už jsi mluvil s tou paní Dobrou Náhodou...? Nevzkazuje mi třeba něco...? Asi ne-e, já vim...
Formu dala Falinka, já do ní jen odlila svoje přání...
Falí nebij ho, beztak je to už profláklé ;o)
Jůůůůůů, konečně to vím:-) TAky jsem původně myslel (si) na Falčí, ale Falčí pak pod jednou Alenkou dala kritiku, tak sem si teda žíkal, že teda nefim:o))))))))) Ale je to eňo ňuňo:o)
Já tu měla být první!!
No tak jsem to nestihla, ale....
Promiň, že holčičky neumí lovit bílé myšky. Tahle louže slz se málem nedala přeplavat, ale mám nápad. Mám dvě rozkošné královny, jednu černou a jednu bílou. Až zase poběžím za králíkem, třeba mi pomohou a když bude nejhůř tak je tu ještě přeci Šklíba…Navíc nám pocit, že při pískání, jsem ji zahlédla v kapšišce jedné malé pihovaté tvářičky. Třeba ji chyběly korálky dětských pohledů, cinkot mléčných zoubků a drobná buclatá ručička. Vždyť byla stvořená pro ně!
Chlááááchlá :o)
super! rozbehla by som sa hneď tam, ale viem, že mám utekať opačným smerom, ako do zrkadla :-)
Ježíšku na křížku, to je špičkový. ALENKA bude DOST zajímavá osůbka. Típnu si s úlevou, že to mohu učinit.....