Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePornoherec
Byl jednou jeden pornoherec,
ale byl to vlastne blbec.
I kdyz to byl polovzdelanec,
nemel rad hrnec.
Kdyz potkal vrabec,
rek si: Kam se na mne hrabe.
Napichnul ho na rozen
a dal ho nad vohen.
Rek si, ze bude dobrej,
ale von byl spatnej.
Pornoherec se sel vyblit do kanalu,
hodil tam blitek skalu.
Pak potkal kure
aby bylo dobre.
Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004
Miluju zdravotnickej humor...
alt: Pana Henkieho klidně dělat můžu, už jsem se tři dny nemyl, takže pach na to mám ucházející, ale dobře si to rozmyslete, abyste nelitovali.
PS: přestávám kytce závidět kameru...snad jí ten vlk nesežere
kouzelná_květinka
14. 12. 2004
Ty chceš naprskat Pištovi na vlka? Hmm, se nám to začíná zas nějak zvrhávat. Nechtěla bys dělat radši ovečku?
Pišta_Hufnágl
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004
Tak prskala nebo ohoněla? Je mi to nejasné.
Karkulka má taky vlka? Tak jí vem s sebou. Třeba si budou s tim Pištovim rozumět.
kouzelná_květinka
14. 12. 2004
A vidiš ,Kytí, to mě nenapadlo. Už jsem mohl jsem mít doma pěknou bachyni.
Hele Alte, spát sám v lese, to je sice bezva, ale ve stanu bych to vážně už nedal. Jsi v něm uzavřenej, a nevíš co se děje venku. Ale uznávám, že je to dobrej adrenalinovej sport. Kolikrát jsem si po takovejch nocích řikal, že už nikdy, ale vždycky se to nakonec zlomilo.
Každopádně nejlepší jsou zříceniny. Na nich se dá během jedný noci zestárnout o několik let :o)
Hihi, taky mam podobný skušenosti s vysokou, a nejlepší jsou srnci, jak hezky štěkaj...nekolikrát jsem takhle strašil spoluspící...že to je velkej čenej pes a mrtvej kostelník a tak...a jednou se mi to v Beskydech vymstilo...spi, to jsou srnci...jo h....,smečka zdivočelech psů, ale naštěstí se lekli víc než my...to v Rumunsku to bylo horší...spali jsme v prvnim patře nějakýho rozpadlýho baráku a v noci přijeli tři týpci na koních, začali dole chlastat a machrovali mezi sebou s kvérama...asi za dvě hodiny odjeli, aniž by si nás všimli, ale stejně už jsem neusnul...i když to je všechno ještě v poho...nejhorší jsou takový ty zážitky, co si je rozumově nezdůvodníš...jednou jsme v klidu seděli v lese u ohně, a najednou tak deset metrů od nás něco hrozně rychle proletělo...byl vysloveně slyšet takový ten hukot, jako když jede vlak tunelem...a na ptáka to bylo hrozně hlasitý...přestože jsme v sobě měli ve dvou sedmičku meruňky, okamžitě jsme vystřízlivěli...tenkrát to byla asi nejhorší noc, jakou jsem zažil.
kouzelná_květinka
13. 12. 2004
:o))))))
Představil jsem si, jak alt spí ve spacáku s jelenem, oba bobkujou a jelen štěká...idylka
Až zas pojedeš pod širák, ozvi se, vemu bachyni.
Nooo, je to hodně zvláštní..:)
Myslela sem, že po kanálu bude následovat análu..:((
Ale přesto posílám avi, Flam zná jednoho takovýho pornoherce...
Jj, ale to není žádnej blbec, nýbrž tuleň a taky mě zaměstná, až budu velká holka;)))
kouzelná_květinka
13. 12. 2004
Před kamerou za kamerou nikdo nesmí stát, nebo nebudu hrát.
Leda, teda, že by se kytka zapojila i jinak...teta má plemenného býka.
Fuj, teda, kam jsme se to dostali...já věděl, že ten les nemáme rozebírat.
kouzelná_květinka
13. 12. 2004
Máš jediný štěstí alte, že z homosexuálnězoofilního styku nemůže nic vzejít, i když kdo ví...nový druh? Alternativní parožnatci?
kouzelná_květinka
13. 12. 2004
Nedáme avízo Pištovi? Jako člen klubu má přeci taky právo připojit se k natáčení...nedávno se mu dokonce líbily moje rybičky.
Pišta_Hufnágl
13. 12. 2004kouzelná_květinka
13. 12. 2004Pišta_Hufnágl
13. 12. 2004kouzelná_květinka
13. 12. 2004
To je nespravedlivý, my s altem se budem dřít (teď mi došlo, jelen s altem, nebo alt s jelenem? Kdo do koho, kdo z koho? Nebo se budou střídat?) a smetanu slízne rejža, kterej se vůbec nepodílel na scénáři.
Navíc kytka nemůže dělat kameramana, protože se jí listy třesou zimou, takže by nebylo nic vidět.
A další problém, jeleni jsou nedostatkové zboží, takže budeme muset za jelena někoho přestrojit. Hlasuju pro Pištu.
kouzelná_květinka
13. 12. 2004Pišta_Hufnágl
13. 12. 2004
Do pestíčků se Ti zachtělo...ale teď jsem mluvil s bachyní, a jde do toho jen za předpokladu, že si to může dát s jelenem.
kouzelná_květinka
13. 12. 2004Pišta_Hufnágl
13. 12. 2004kouzelná_květinka
13. 12. 2004
Něco na ní je, připadá mi víc než cokoli jiného jako výsměch.
Cimrmana znáš viď (c:
dyt Ty si ten co našel tu emnici
kdyby si tu emnici nenašel
mohla by ta emnice najít nás
a to by asi bylo blbý
Ty v... :o))))))
Platí to i pro divočáky? Nedávno jsem zdrhal před bachyní a málem jsem po ní pak moh házet i jiné věci než šišky.
Neutečeš. Jsou hrozně rychlí. Byla tam naštěstí obora, tak jsem jí přeskočil. Na strom bych to tak rychle nezvlád. Hlavně mi vůbec neni jasný, proč na mě vystartovala. Bylo to na podzim. Selata nikde...
Les je krásný
Les je nojmoudřejší básník...
Už musim, papa
Zírta rozeberem, co tam asi celé ty dny děláš....