Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedneska mi uniká
Autor
Štírka
dneska mi uniká
smysl všech snažení
stmívání
nových rozednění
a těšení se na zítra
život je sbírka trofejí
motýlů vteřinové smrti
tak dobře jeden k druhému
umíme studení být krutí
pro nás tu nejsou
záchrané boxy
když cítíme se
odložení
nemám sny o lásce
když se mnou ve dne není
jen v knihách zaprášených
a na plátnech kin
7 názorů
Hledá =v roce 2006? Ale odpovídalal jsi mi o 10 let později! :-P
Jj, i já jsem Tě tu rád potkal! Máš pravdu, Celý život je cesta a věčné hledání! :-)
I já měl náročnější den, byl jsem v práci a přežil díky dvoum půlitrovkám energeťáku! Málo spím, teď koukám na Fotbal, jindy mne zdrží filmík nebo prostě čtu. Měj se krásně! K1
Hleda = v roce 2006... zivot je spousta rozcesti, ktera mozna ani nevnimame. Cestu vybirame setrvacnost, intuici, jakkoli a jdeme dal a ladime pritom sebe a tim i svou cestu a sve okoli... Splin nebyva jen splin, ale vetsinou vyzva ke zmene a reseni... Leccos se jako problem vraci, dokud nezmenime postoj... O tom by se dalo povidat... Anebo ne. Rada jsem te potkala i tady :-) Zatim pa, dnes jsem mela krasne narocny den. Tak uz odpadam :-)
♥Cesta se teprve hledá? Já měl dojem, že už po ní kráčíš! ♥
Jsem na tom tak nějak podobně...Někam jdu, ale nestarám se,kam dojdu, jen si to užívám!
Jj, když jsi to psala, tak jsem ještě o nějakých literárních portálech neměl ani páru! Na liter jsem se prvně přihlásil teprve napřesrok a sem se dostal ještě později, vlastně kvůli nějaké poznámce kohosi známého. Ovšem netušil jsem ani, že jsi a tady jsem si Tě našel, až když jsi se o své přítomnosti zde sama zmínila!:-)))
Urcite je to odraz situace a cesta se teprve hleda....
Jinde a ted... To je uz jina kapitola :-) ale diky, ze ses stavil
i sem, ac v jinem case...
Honem jsem se podíval na datum! V tom čase jsem sice taky míval spoustu důvodů k depkám, ale neventiloval jsem je ještě na webu. To až později, kdy jsem jaksi obnovil své básnické střevo. Nu, u tebe to překvapuje! kdesi jinde na mne působíš víc pozitivně. Zřejmě jsme prošli podobným vývojem směrem k obnově pozitivního myšlení...:-)