Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKvětiny
25. 04. 2006
1
0
1957
Autor
kramny
Trhám květiny jednu za druhou,
v mém náručí po pár dnech
každá uvadne.
Netrápím je vodou, nehýčkám je frázemi,
jen se vykoupu a počkám, až pozvolna poztrácí
všechny okvětní lístky.
To StvN: Konečně konstruktivní kritika :o)
Opravdu zvláštní týpek tenhle StvN.
To s tim podmětem jsem sekl špatně. Dobře. Tak jsem debil, co nic nechápe a nechápu, jak můžu vůbec dojít na autobus, aby mě něco nesrazilo. Promiň, že jsem něco napsal.
To StvN. Ty jsi opravdu zvláštní týpek :o)
Tedy: "Trhám" - zcela jistě já - 1.osoba. Netrápím, nehýčkám - opět já. Jsou to sice ony květiny, ale já se vykoupu. Já. Opět první osoba. Ale už se nad tím nezamýšlej, kdybys to alespoň jednou udělal, pochopil bys o čem ta metafora je. Myslím si, že to tady ale pochopila většina lidí, nemá cenu Tě tím zatěžovat.
Nevim, když je v jedné větě podmět "ony" a hned v další "já", tak je to bordel. Navíc koupání tady docela přímo odkazuje k verši s vodou, takže tak.
Taková trochu "asijská" poetika, klidná, popisná, motiv květin...
Ale nějak to je na mě popisné až moc.
to StvN: zkus na to jít přes tzv. metaforu. Třeba pak pochopíš jak to myslím. A věř mi, že "se vykoupu" je zcela jistě správně...
Honza_Princ
26. 04. 2006
Jen se vykoupu? Nerozumím. Víc by mi sedělo "Jen je vykoupu", ale možná čtu špatně.
...přijde den, kdy z dolů se valí oheň a dým, přijde den...zúčtujem spolu! Květiny
wedle_vazy
25. 04. 2006
nevidím v tom pointu, jen pár slov hezky poskládaných za sebe, ale to je asi můj problém...