Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTotální kravina
Autor
Dante
Sába: Tak co, jak se vám líbí Olomouc?
Zuzka: Mně se chce spát.
Dante: Ujde to.
Sába: Uááááh! Jak se opovažuješ neříct...I dont´d understand, why you not able to find, že Olomouc tě uhranula! Asi tě nevezmu na Sigmu.
Dante: Sábo, buď radši svěží. Sigma hraje výborný fotbal a Olomouc je super. Tož to město je prostě báječné.
Zuzka: (pohledem připomíná mumii) Já chci na zmrzlinu.
Sába: Doufám, že se vám všem líbí Olomouc, Ariska říkala, že vás všechny pokouše.
Dalibor: (tiše podotýká) Jak vlastně můžeš mluvit o psech, když na světě umírají kočky? Vše v podstatě závisí na harmonii mezi přírodou a naší duševní energií......
Zuzka: (konečně se probudila) Jaká mumie, jaká mumie?
Dante: Zuzko, jak se opovažuješ nemluvit v přitomnosti Sáby o krásách Olomouce?
Zuzy buzzy: Ježiš.....kde je ta zmrzlina? Pájo, kup mi zmrzlinu.
Dante: Zvu tě na pivo. Jo, už to mám. Dáme si spolu ňáké místní Kozle....
Sába: Uaaaah! Ježiši Pájo!
Lenka Kř.: ........fakt jako, to podzemí bylo prostě úžasný, zajímalo by mě.....podzemí......mezi podzemími........do podzemí....
Dante: Zuzko, hrabe ti?
Zuzka: A proč by mi mělo hrabat?
Dante: Z toho horka přeci. Ariska se sice může chladit jazykem......Zuzy, ty opravdu vypadáš jak mumie. Ještě sarkofág je z tebe pravá Soběšická příšera. Ježiš Zuzko, doufám že ses neurazila.
Ve druhém dějství je vyobrazena Sába, která ostatní přesvědčuje, že ta Olomouc není zas tak úplně na kočku.
Sába: Tak tady máme muzeum, které je například hezčí, než je v Brně.
Dante: Tak to jako fuck off. Asi máš pravdu.
Dita: OK. So, teď bychom se mohli přesunout na náměstí oukej? Prosím vás ale, kde je Dalibor.
Dante: Libore!.........zdarec, my sme z Brna!
Olomóčáci: (pojídaje tvargle) Tak to je hafo hustý.
Sába: Pájo, ty seš magor.
Zuzka: (tváří se jako koloušek) Jóóóó!
FUCK OFF!