Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDedicated
28. 04. 2006
3
0
3103
Autor
StvN
poprvý jsem si to udělal ve vaně
a bylo to přesně tak
jak říkáš -
něco bylo jinak a pak to semeno
v horký vodě je z něj pavučina
a lepí se na kůži
hlavně mezi prsty a nelze se ho zbavit
ani velkým proudem vody
jenže tehdy mi pomohla matka
má už nějaký zkušenosti
zavolala tátu a ten mě hned
naučil hustý gryfy
jak ho držet oběma rukama
a jak stříkat do dálky
ale nejhustší byl můj děda
menuje se Cyp
a naučil mě vystříkat na zeď
„Polib mi prdel Dreamermane!“
- jednim tahem
Bezva. Čekal jsem, že způsobím poetickou vnitropísmáckou komunikaci, ale já jsem ho odradil. Škoda.
Jarmila Moosová Kuřitková
03. 11. 2006
jednou moje duchem méně obdařená známá zkomolila slovo pamflet na paflek. tímto svým dětinským výpotkem jsi mi ji připomněl. byli byste hezký pár a ty by ses již nemusel oddávat intenzivní ipsaci, o které píšeš tak nudně (zkus načerpat inspiraci v broukově autosexualitě, sám nestačíš, nestačíš....)
Asi málo čtu..
Tohle se mi líbí!
Drsnej nápad dobře hozenej na ''papír'' :-D
Nasral jsem se na tebe. Jestli mi přeješ úspěch, přestaň se po mně bezdůvodně vozit. Nediv se, že když vtrhneš psovi na zahradu, že štěká.
psát tak, aby ostatní pohopili je možná ještě těžší, ale třeba nechápu jen já. Ukažme si na něj!
Možná někdo pochopil, že je to jen hra a možná to nikdo nepochopil. Snad aspoň pozorovatel. Můžete v tom vidět uraženou ješitnost, já v tom vidím odpověď Dreamermanovi (opožděné avízo) a zároveň čekám, jestli zvedne hozenou rukavici. Nebo ji měl zvednout někdo jiný? Aby tu nebyla nuda (že jo jenyku pane velký spisovatel).
Pišta_Hufnágl
28. 04. 2006Pišta_Hufnágl
28. 04. 2006pozorovatel
28. 04. 2006Pišta_Hufnágl
28. 04. 2006
Co to meleš? Spal jsi na dnešek? Hele, vypadá to, že díla hodnotíš hlavně podle motivů a podle toho jestli byla napsána ráno, v poledne, nebo večer - na to nemam, co říct.