Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNesnažte se
13. 03. 2001
1
0
1585
Autor
Lucika100
Muj otec vyplňuje statisticke formulaře pohledem z okna. Nekdo se s tím prozměnu piplá. Je úplně jedno jaké čísla se dostanou na statistický úřad, nikdy nebudou ani z poloviny přesná! Proč se snažíte psát básně či povídky? Nemá to totálně cenu! Nikdy se nemůžete proslavit! Statisticé údaje jsou jasné! Kolik znáte vy sami autorů? možná stvky? Stovky za selé dějiny lidstva? Tak to je jasný důkaz hoto, ze pravděpodobnost s jakou se o vás budou děti učit ve škole je 1:1000...(hodně nul)!
Nepište blbosti travte svůj čas lépe! a šetřte klávesnice a své mozky!
Kdyby se nikdo nesnažil, tak by nebyli slavní lidé, a proto bychom se o to měli pokusit. Když to nevyjde? .... nevadí
To sand ani nemyslíš VÁŽNĚ!!!! Bez literatury byl svět tak chudým, že si to ani nedokážeš představit!!!!
luciko, tos tomu dala.Doufam ,ze sama tomu neveris ,jinak by to bylo s Tebou dost smutne. Clovek neni stroj a takovym by se stal, kdyby krasy zivota prehlizel.A jinak souhlasim s Vojtkem.I kdyz o slavu se pokouset ani nebudu.
Není třeba slávy a úspěchu, když se člověk snaží dělat něco pozitivního pro druhé a rozdává radost.
PS:skus to a uvidíš, že Tě to samotnou ohromí
jejej, to mě opravdu zasáhlo...takže nebudu slavná? ani bohatá?....a já se tolik těšila.... :-)))))
co si teď počnu.....? :-)))
Nedýchej! Statisticky jest dokázáno, že dýcháním se na světě proslavilo
pouze několik astmatiků, a to jen v kruzích lékařských.
Proč zbytečně dýcháš? Nemá to totálně cenu! Nikdy se nemůžetš proslavit!
Nedýchej, šetři tak plíce a námahu tím ušetřenou vlož
do něčeho jiného, užitečnějšího !
...teď vážně: Pokud takto uvažuješ, tak je to hodně, ale HODNĚ smutný :-((
papouch, myrinda.... ****
Kdybychom dělali vše jen proto abychom byli slavní, tak by byli slavní právě ti kteří se o to nesnaží. Aneb, nemůžou být slavní všichni.Slavná může být pouze menšina. Ale proč to nezkusit, že ano. A nejen psaním blbostí, nebo básní nebo čehokoli. Stačí pouze žít....
to sem to zas vyved :-)
papouch, myrinda.... ****
Kdybychom dělali vše jen proto abychom byli slavní, tak by byli slavní právě ti kteří se o to nesnaží. Aneb, nemůžou být slavní všichni.Slavná může být pouze menšina. Ale proč to nezkusit, že ano. A nejen psaním blbostí, nebo básní nebo čehokoli. Stačí pouze žít....
to sem to zas vyved :-)