Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStáří
19. 06. 2006
9
0
2903
Autor
Nickyx
Krvavá míza chrámu snů našich
Rozštěpená a nemilosrdná sceluje bolavé zítřky.
Bědování nad vykradači výkladních skříní se vzpomínkami
už není nic platné.
Za tupou hranou všední jedinečnosti
Stébla rozfoukaná dětským smíchem
Pod nánosy prachu uvadají a pláčí
Za všechny
Za všechno
Za nic...
Usmáty_autor
27. 06. 2006
možná by pak už vůbec nebylo zřejmé, o čem píšeš, klidně to tak nech:-)
modrozelená je hezká barva, ne moc častá:-)
a že odbočuju (psala jsem ti včera zprávu, ale vypad mi počítač, tak už jsem to nechala být) archeobotanika analyzuje zbytky rostlin nalezené při archeologických vykopávkách, v podstatě servisní analýza pro archeology (fylogenezí rostlin se zabývá fylogenetika rostlin:-)
hm...zkoušel jsem to přepsat ten název, ale napsalo mi to, že dílo nemůžu publikovat zpětně :( tak to bohužel musí zůstak tak...jinak bych do názvu přidal "mladýma očima ( mimochodem já je mám modrozelené :) )" :)
:) děkuju vám oběma...asi změním název...starší lidé v mém okolí si často stěžují, že my mladí si nevážíme života a co oni by všechno dělali kdyby mohli být znovu mladí...pak mi přišlo, že se asi cítí tak jak jsem napsal...je to spíž názor, jistě ne každý postarší člověk bere stáří s takovýmto pohledem...nějak jsem se rozkecal :) ještě jednou děkuji :)
No jo, Baziliško, ty zkreslující faktory : u mládí je to fakt, že ještě neprožilo další fáze života, tedy neznalost, nezkušenost (to není minus, to je přirozený běh věcí). U stáří je to jistý stupeň otrávenosti, že již nelze znovu prožít mládí s tou těžce získanou zkušeností. Tedy nejspíš závist...
neviděla bych stáří tak beznadějně...docela se těším na to zrání, ale uspěchávat to nemíním:-)
svým způsobem je někdy mládí depresivnější...člověk si bere k srdci hovadiny...strašně moc záleží na okolnostech
každý to má asi trochu jiné, souhlasím s Oldjerrym
Tuhle báseň si, kamaráde, ulož někam, kde ji najdeš za čtyřicet let. Pak si ji přečti... co bych ti k tomu víc psal. Pohled na stáří mladýma očima je ještě horší, než pohled starýma očima na mládí. Jsi dobrý autor, ale tohle je pro tebe tenký led.
jaza: hm zeptal bych se odborníka :) dík za názor :)
woman_who_fell_to_earth: já jsem člověk welmi nevypočitatelný, nevím jak myslíš to, že se Ti to ke mně nehodí :) rád experimentuju ale v rozumných sférách :) děkuji :)
woman_who_fell_to_earth
19. 06. 2006samantarosi
19. 06. 2006
krvavá míza chrámu našich snů sceluje bolavé zítřky, rozštěpená a nemilosrdná :-) *