Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečekací haiku
23. 03. 2001
1
0
916
Autor
koníček
Zavoláš?
Asi nezavoláš...
Tak si polib prdel.
Oldo, ten tip prosim přesuň k papouchovi :o) byla jsem rychlejší než to ptáče..
Nic proti somarinkám, ale od těch je tu kategorie blbůstka. uj, já se opakuju :-(
No bezva, nejsem tedy velkym fandou osklivych slov, zato me taky pobavilo to, ze se nekdo odvazil. Berme to sportovne, vzdyt je to jen takova "somarinka"
Reo, proč by nebyly, tak je zavedem :o) Dávám mu jeden anti-tip. Důležité je, co má člověk v úmyslu, někdy to prostě nevyjde..
pokud to má být jako srandička, tak bych to bral, ale muselo
by to být zpracováno mnohem poctivěji. Jednak by to
skutečně muselo mít formu Haiku 5-7-5 a jednak by to muselo
mít vztah k ročnímu období (přírodě a pod...)
Třeba takhle:
slíbils zavolat
telefon ti zavál sníh?
tak si polib řiť
......................................... :-)
hmmm jako srandička, jak praví papouch je to sice fajn..:-)))) ale Haiku to néní :-))))
Ale i ta úroveň srandičky stojí za prd ....
affirmation
23. 03. 2001
Ja si myslím, že toto tu nemá čo robiť.......ak chces robiť niečo ako "šok- poézia" tak to sa ti nevydarilo...........
Tak to mě pobavilo, konečně taky něco, co sem nepatří.
To Papouchovo je lepší, ale míň úderný.
Tak tohle nemá s haiku absolutně nic společného.
A obávám se, že ani s básní.
Škoda, že ještě nejsou zavedeny Antitipy.