Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrasátko to má v životě strašně těžký!!!
Výběr: jenyk
05. 07. 2006
2
0
3354
Autor
Fil
"Medvídek Pú se v turecké televizi TRT neobjeví. Důvodem je podle deníku Cumhuriyet jeho malý kamarád Prasátko. Turecká vláda podle Cumhuriyetu zatlačila na televizi, protože prase je pro muslimy nečisté. Turecké děti tak zůstanou "ušetřeny" nezdravého ideologického vlivu růžového Prasátka.....Nejdříve chtěli pracovníci TRT Prasátko vystříhat, ale nešlo to, protože je ve filmu příliš často. Nakonec tedy film úplně vyřadili..."
Prasátko to má v životě strašně těžký!!!
pravdu díš, včera jsem měl čuníka na roštu:-)
Nu a na Tvoji otázku-Prasátko!
Být prasetem nikdy nebyla selanka.
Když jen pomyslím na osud Kulíška z Orwellovi farmy zvířat ... naskýtá se jediná otázka: Prase nebo člověk?
Co korán šmahem vyřešil, okcidentální civil zamžil! S prasátkem ulíhá k dětem do postele, nejraději však milé zlaté sele, na roštu ...
ale Tvá pusa je:-)
no spíš satanášek:-)
máááám:-)
nestdím, v noci žiju a ve dne spím:-)Ty neee?:-)
kouzelná_květinka
25. 07. 2006
neoponuješ neb překrucuješ:-)
jakříkám, občas bych s Tebe vyletěl z kůže, ale to já rád:-))
a já se spíšdivím, když se tam vlezou, nepřemýšlím-lítám si v oblacích:-)
kouzelná_květinka
23. 07. 2006
Nu řekl bych, že ty piješ víc než já teď:-)Proč pořád ty zdrobněliny dětinský, si potřebujem něco dokázat či co?:-)
ju ju na dietky já jsem kanec:-)chro chro
juuu musím jí jít pro nový papání...
matika mi nešla a nepůjde, já jak vidím, tak řežu:-)
kouzelná_květinka
23. 07. 2006
dyť už skoro nepijuuuu!:-)
zas o tolik starší nejsi a myslím, že máš za asebou tak polovinu cojá:-))nezapomeň 9let na kolejích VŠ:-)))Na to nemáš holka:-)
Na co jíst, když můžeš líbat?:-)Ty makej já líbám, vlastně nelíbám:-(ale rád bych...:-)
mlvíš jak v hUSA:_))Jeno lovo tisíc významů:-)
kouzelná_květinka
22. 07. 2006
musím Ti dát pocit, že ještě udržíš krok s námi mladšími a tak nahrávám:-)Osel.
mluvím, jak zobák narostl a jak zkušenost naučila.
materialisto, spíše pocit jež srdce štěstím trhá a ne klima-změnu-zaci:-)
Zase se cachtáš, pořád jen slyším já já já!Narcistko:-))
kouzelná_květinka
21. 07. 2006
osel je to a basta, tvrdím vodu:-)
líbí někdy je víc než vše. vlastně je to vše o co jde.
Škoda, že neznám, jenom škoda!:-)
Co je víc?:-)
kouzelná_květinka
20. 07. 2006
nu být tak neústupá kvůli oslovi:))
A říkáš zelený oči, že se líbí, to máš horší, to mě se líbíš ty:-))
kouzelná_květinka
19. 07. 2006kouzelná_květinka
19. 07. 2006
Prasátko a nerozčiluj mě!!! To je celá ženská, hlasuje jen podle jména:-))A půjde do čela jen jak to roztroubím, že se hlasuje a pokud vím tak na oplátku by si mi měla hlasovat pro prasátko:-)
kouzelná_květinka
18. 07. 2006
Prasátko je to, ne prase!!!!A je to chůdě a má právo vyhrát A já věřím, že půjde do trháku!:-)
kouzelná_květinka
17. 07. 2006kouzelná_květinka
17. 07. 2006
no tak co je to za chůdě, když dáš hlas Ijáčkovi?:-)
Pú 0
Tygr 0
Ijáček 3
Králík 1
Prasátko 1
Sova 1
kouzelná_květinka
16. 07. 2006
Vtom případě jde Ijáček do čela...prozatím...:-)
Pú 0
Tygr 0
Ijáček 2
Králík 1
Prasátko 1
Sova 1
sakra nějak se nám ty zvířata množí, ale nemění to nic na tom, že prasátko pořád se nemůže prosadit-má to těžkýýý:-)
Pú 0
Tygr 0
Ijáček 1
Králík 1
Prasátko 1
Sova 1
králík má vedlejšku, ale nechám ho tam-začíná se lámat chleba viditelně.-))
Jáááááááááááááááááááááá já prasátka chráním a v bříšku jsou v největším bezpečí.-))
Já jsem pro králíka bo my musíme držet při sobě :)
Pú 0
Tygr 0
Ijáček 1
Králík 1
Prasátko 1
A File, Ty beztak hlasuješ pro prasátko bo ho máš rád na talíři :(
martinez: ne ne každý za sebe, poslal jsem jí avi, když bude chtít hlasovat zahlasuje:-)
Yeziiinka:snad to nebude tak horký, Němci nám taky nenutí tupláky a Poláci neposílají věrozvěsty:-)
Vřele přivítejme Turecko v Evropě...
Hlavně si tu potom ale nikdo nezpívejme Tři čuníky od Nohavici nebo nedej bože Prasátko nemá hlad od Vltavy.
mrkal jsem na to:-)děkujííí!
A jak to že jsi dala Ijáčkovi 2 body?Každej musí za sebe:-)Oprava:
Pú 0
Tygr 0
Ijáček 1
Prasátko 1
pro tebe, File - snad to bude fungovat...
http://blog.lide.cz/Leninkaaa/obrazky_disney_medvidek_pu/
já taky hlasuju pro Ijáčka... je to takový pomatený zpomalený flegmatik...
Pú 0
Tygr 0
Ijáček 2
Prasátko 1
V pořádku, pokračujte-nic hlubokého nezaznělo:-)Já Púa nečetl, já mohl číst jen "český" knížky-tak to budu asi ještě pod propastí:-)Dejte mi Medvídka Pú chci vééén:-)A tím zahajuji hlasování, kdo je nejlepší(má nejvíc sympatií)-dávám bod pasátku-má to strašně těžký!!!
Pú:0
Tygr:0
Ijáček:0
Prasátko:1
tibbaR_etihW
05. 07. 2006
no - podle mne to vyjde nastejno... bez Medvídka Pú...
(myslíš že naše kritiky splňují požadavek na nehlubokost? :o)
vidíš, tak to já asi tedy strávila mládí a celý dosavadní život v propasti... já ho nedostala dodnes :o((
miluju Medvídka Pú a všechny kolem něj... tohle drama před spaním jsem neměla číst... :o((