Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOmluva
Výběr: Print
07. 07. 2006
16
14
3965
Autor
martinez
|
14 názorů
Kubíku, dej si všechny komenty na jednu stránku - sem nakoukla náhodou do historie a našla tě, tak zas po delší době zdravím a doufám že se máš dobře :o)
Jerry_Shit
16. 05. 2007Jerry_Shit
16. 05. 2007
tak zas jedna tvoje kritika před spaním... krásnou dobrou noc Smíšku a hezkou neděli :o)
zpíváš krásně nostalgická arióza..
až city začnou nosit zvláštní barvy..
Sm.*
Je moc hezká.. a bohužel momentálně prožívám období, kdy nevím jestli všechno co dělám a co jsem kdy udělala není špatně, tak tuhke báseň naprosto chápu.. trefila ses mi do noty a navíc je to moc hezky napsané a proto *t
taky sem si to spletla (a pletu), ale docela dobře sem to věděla, taky sem za to pěkně dostala, tak sem našla v jednom textu "tělem i duší prohraná hra", ale omlouvat se nechci
Spousta básníků mi připadá - moc uměleckých, moc intelektuálních, moc odtažených od světa. U tebe... dýchám :)
bohužel lásku si pleteme s mnoha různými věcmi..ať žije sebeúcta:-) jinak líbí líbí!!blbý je že lež vůči sobě samému má skutečně kráááátké nohy.
páni, tyhle slova bych jednou strašně rád slyšel od těch, kterým sem to jejich "miluju tě" sbaštil i s navijákem:) dík a típ*
vlastovka.
18. 08. 2006
c) je správně - našla jsem tu pravou lásku, na celý život to bohužel není - aspoň ne na můj... tak jsem to vzdala :o))
aleš-novák
15. 07. 2006
juu taky resim jestli sem nekdy milovala nebo si lzu hezky nejlepsi je prvni cast tip
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 07. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
07. 07. 2006
to nebylo šťourání snad - vyměnili jsme si názory, ne? :o))
hlavně nebuď leklej!!!
ó jé, tak to bylo nečekaný - ani nevím... já to teď nemyslela nijak konkrétně - na pořadí nehleď - střecha nad hlavou, klid a láska
možná ani jinak nežijeme, jen to jinak cítíme a jinak se s tím srovnáváme... a každý má jiný žebříček hodnot...
vim vim a jsem potěšen samosebou!:-)
běda tobě by si uhla, jak si nestojíme za svým stojíme opodál.
Ono hlavně definuj si, co znamená vážit si sám sebe? žijeme jinak, když já si sebe nevážím a ty ano?
vždyť jsem ti to dílko slíbila, k tématu... čest nečest (moje/tvoje :o)
jasně že je dobré vážit si jiných, nezbytné vážit si toho s kým jsme ale sebe sama taky, z toho neuhnu... :o) pro mne to důležitý je... ne že bych se neměla za co stydět, ale ještě to není až tak děsivé, abych si sama sebe nemohla vážit...
tak ty mi tu dáváš dílka na "pindání":-)jaká čest!
Jinako pro tebe možná ne, ale když tomu nebudeš přisuzovat takový význam...je lepší vážit si druhých-sebesamu vzal čert.
myslím že není jedno jestli si člověk může sebe sama vážit nebo ne...
klidně mi tu "pindej" proto jsem ti to sem přece dala :o))
Neztotožńuji se s tou básní do důsledku, já miloval a to vím i když teď moc nevím co vlastně.Ale další vývoj je výsledkem zkušeností a zahozením kusu sebesama a přizpůsobení se mase, ba dokonce v jistých věcech jití až do extrému opačného pólu než v jaký jsem věřil. Asi jen tak-demonstrativně, že takhle žít je lehký.A spadne-li člověku něco, v co věří, proč se snažit budovat to znova? Jen kvůli udržení vlastní identity? Kvůli tomu"hlavně být sám sebou?" ne-buď takový/á, aby sis užil-a, ostatním se líbil-a a to jestli s vážíš sebesama je jedno, zcela jedno-to může jen pár vyvolenýh, kterým se nic neposere nebo si to namlouvají či a to většinou si to mohou dovolit ať z jakéhokoliv důvodu....jéé už tady začínám pindat, končím a lískám si jednu...jen štvu sám sebe.
ale to nebylo plánovitě, File - to mi došlo až po hóóódně dlouhé době...
co tu brouzdáš nad ránem?! ...nestalo se vůbec nic, je to stará věc, někomu jsem ji sem slíbila...
taky tě mám ráda, Kubíku... a neboj - keepuju :o))
Co se zase stalooo? :( Mamkooo, keep smiling...tys určitě milovala spoustu lidí...a pořád miluješ...a my milujeme tebe...:o) motivační tip ti dám :o)