Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřichází tichá
Výběr: Carodej
28. 03. 2001
13
0
3560
Autor
Sadaf
Už nejsem lovec,
já už ne
nechám to asi pro jiné
teď už tak jenom spíše
umřít
skonat
tiše...
(Pak jsem ji potkal,bosou
šla tiše....
s kosou...)
Sadí, Ty blbče, jestli tohle myslíš jen trochu vážně, tak Tě osobně přijedu nakopat do zadku a pak si konečně vožerem dršťky!!!! .... nebo to pořadí prohodíme, což bude asi lepší:-))
Ozvi se!
Jinak, jako báseň, budu-li předpokládat, že je to jen čirá fantazijní hra slov, je to jedna z nejlepší!! TIP
Života mi zbyl jen kousek...
... a tak jsem jí podal brousek...
Posílám Ti típek :o)
Sadafe, pokud je blbůstka sám život - proč by nemohla být blbůstkou i ta "tichošlapka" s kosou?
Má to dostatečnou hloubku, je to napsáno se zdánlivou pokorou, ale něco mi tam pořád nesedí...nesedí...co to jenom..
Že by se vytratila pomyslná hranice mezi lovcem a loveným..?
Každopádně mne Tvoje zpracování odevzdanosti osudu zaujalo..kdybych tipoval - už bys jej tam měl (tip)..
nóóóó..... "bosou / s kosou" je už hódně profláklý ... a je to ufňukaný.
Sadafíku, kurňa... !!!
Saďo! Zlobíš!
Brouzdat se s rosou na klopách
a podlehnout v snách
chvílím tichého splynutí
snad Tě „JINÁ“ donutí...
MTR! Okamžitě dodepkuj! Zajdem na jedno točený a bude líp...
SANTAWITCH
28. 03. 2001
také stretnutie nikomu neprajem - najmä po tom, čo môj brácho po banálnej nehode pred 2 týždňami prežil vlastnú smrť - ale stretnutie s takto vydarenou básňou želám každému vnímavému človeku! Takéto rande ohromne poteší.
Simply The Tip!
ahojky sadafe, dloho jsem te nevidela, tak jsem mozna mimo ale pisu: ahoj sadafe, mas krasnou basnicku
Člověk nemusí být vždy jen lovcem, nebo loveným, ale může být také pozorovatelem.
PS: pošli tu potvůrku ke mně, a já už jí to snad nějak rozmluvím
že lovec jsem
toť směšný klam
vždyť den co den
možná kořist jsem
já sám!:o)
Pak jsem ji potkal, bosou šla tiše...a pozrel som sa vyššie...a bola to lúčna víla, čo úsmevom ma objavila a objala...a smrť sa ma zľakla...Vieš, berieš to tak, že všetko sa skončilo, ale ono ide o to nevzdať sa a bojovať, Sadí...ideš ďalej...
Souhlas s Bix, ale znám kulisy, ve kterých tohle vzniklo, a to věru nebyly černé pohřební prapory. Jenže svůj pohřeb si neseme každý v sobě. TiP. Sadafe, štěstí se Ti vrací...vždyť letíš...jako ptáci...