Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePastýřovo dilema
23. 08. 2006
9
12
4469
Autor
silence
Z kříže už Tě sundali,
jinak bysme se asi ...
neznali.
jinak bysme se asi ...
neznali.
12 názorů
asociuj, bavim se, a to v praci potrebuju :)))))))) pliiiz :) hezkej smail :)
mořský koník
18. 03. 2007
:))) to je mi teda asociace :)))))) ale je to peknej obrazek, jako jo :)
mořský koník
18. 03. 2007mořský koník
18. 03. 2007mořský koník
18. 03. 2007mořský koník
18. 03. 2007
Nejdriv me to donutilo k smichu, ale ne pohrdave,ale tak nejak trefne. Protoze jsem uz dlouho nevidela, ze by nekdo dovedl natlacit tak velkou myslenku do tri radku.
Vyborne
batisseur_en_l´air: hehe, se divim, ze si to jeste pamatujes draku.:) Vítej .:) Večer si Tě zkouknu ..)
vsem dik :)
dj_salinger: je to z nespisovneho rana ve stanu na Trutnovskem Open Air.:) Tak proto, nechtel jsem do toho uz zasahovat.:) Dik.:)
Sel: Neomlouvej se za to, co ucini druhym radost, navic to byla stejne tak vase zasluha, ze byla chlama ... Takze co zaverem? Minimalne pristi rok zase na videnou, tentokrat doufam do konce.:) Jo, taky zdarvim samosebou..)Pic ...
dj_salinger
25. 08. 2006
Tris: dík ::)
AHED: Omluvte mého pastýře, celý den pase ovce a nemá toho času jazyku se učiti .:)))))