Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProrocká?
02. 09. 2006
5
0
2445
Autor
Nickyx
Ustřihnuté copánky tolik milované
Odložené kotě v krabici u popelnice
Rozpárané bříško oblíbeného plyšáka.
Ano, jen drobnosti...
Drobnosti, ze kterých se skládá svět...
pro me to taky nejsou drobnosti...ale spousta lidi to prehlizi, nebo si to moc nebere, proto drobnosti...dekuji s usmevem!
po literární stránce by se tahle ´látka´ asi dala zpracovat líp, ale nevím jak... bohužel... po stránce nápadové a pocitové hodně dobré... ale co se mého náhledu na svět týče, tak bych to asi nenazývala drobnostma... vždyť to jsou ´drobnosti´, které utvářeli ( a utvářejí )každého z nás...
o cemze to melo byt?nejak jsem uplne nepochopila, proc ty veci nazyvas drobnostmi, ktere tvori svet..asi mi tam tentokrat chybi pointa. promin
Oldjerry má pravdu...a on to musí vědět, Nicky...nezapomeň: "...tak dlouho mi trvalo, než jsem se stal optimistou/kdo nežral hlínu, ten to neocení/tak dlouho mi trvalo, než jsem se stal optimistou/a život není peklo, je to jen jeho oddělení..."
tak ti přeju trpělivost, nadhled a pokoru...prohlédni si čekanku a pochopíš, co myslím...:-)
tak tohle se mi libi moc je to takove nezne detske hrave no takovy fajn drobny dekuju *
V kontextu s tvými dalšímipracemi a s pohledem na vývoj se mi ale vůbec nezdá, že by to bylo tak placaté. Zase ten pesimistický despekt k životu. Je to tvá věc, ale já ti prorokuju, že lepší to už nikdy o moc nebude.
Žijeme to co máme a ne to, co bychom chtěli.
Sny a snění je však nutné, aby měl život nějaký smasl.
Vzdálený_hlas_moře
03. 09. 2006Antiutilitaristka
03. 09. 2006
Jakubisko: já moc nečtu (skoro vůbec) tak moc nepoznám co je tuctové a co ne )) zkusím se příště polepšit...děkuji + úsměv
Háber: tak tak...děkuji s úsměvem