Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTupý pilník
03. 09. 2006
8
3
5590
Autor
Jakubisko
I zkaženou konzervu
zvládne otevřít jen dospělý.
Ale pouze malé dítě
jí dokáže sníst.
3 názory
To je pravda. Jeden z důvodů, proč mi chybí čas, kdy jsem byl tím pravým, nefalšovaným dítětem. Teď se do některých věcí musím nutit.
Zajímavě řečeno, ale první dva verše by potřebovaly trochu podpořit. Já to vidím tak, že zkažená konzerva se otevře jen dospělému.
wow......to sem moc rád, tohodle díla si vážím ;) a i tvé kritiky, děkuju
No...tos řekla moc hezky...dá se to tak taky vyložit...;) Děkuju moc :)
Vzdálený_hlas_moře
04. 09. 2006
;) to jsem rád, žes na to přišla.....já přece nepíšu jinak, než v metaforách...:o)
nakonec v kategorii "metafory o jídle"- přijde mně to takový metaforický....... :-)
jaaaaaj...:))) díky...pro blaho žaludku...masochisty možná :))))) děkuji pěkně
ale jo... máš pravdu... k tomu člověk musí použít rozum a dospělácký myšlení- k otvírání......., a když pak sní zkaženou, znamená to, že moc nemyslí na to, co dělá.......
krempi: ať už jí spapá kdokoliv...zachová se v tu chvíli jak malé dítě ;))
Rabb: díkes :)
jj, někdy jo...ale v tom případě je inteligenčně na úrovni malého děťátka ;)
člověk_který_není
03. 09. 2006
děkuju ;) veřejně přiznávám, že tohle je dílo, které si asi budu nejvíc hýčkat, takže opatrně! :))))