Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkvrna na duši
05. 04. 2001
4
1
3922
Autor
Funda
Skvrnu na duši lihem nevyčistíš.
1 názor
Jdu otevřít knihu jejíž stránky jsou každý den jiné.
PS: asi se tam zdržím
Amicta_sole
09. 04. 2001
moudrou knihu - modrou knihu
a což takhle červenou? kníhovnu :)
srdce se otevře
dosytova
:)))
hele to už tu bylo
...no tak znova
lích ! :) chlí, chlá, chló :)))))
Hluboká pravda ve čtyřech slovech. Máš můj tip.
Asi se mi mění na haiku i mozek. :o)
Skvrně na duši
nepomůže ani líh.
Znamení navždy.
ale za pokus to stojí...a pak v šuplíku v kuchyni, v takovém tom šuplíku co obsahuje několik tužek, jedno blahpřání "cokdyby", platíčko paralenu, několik drobných a špulku nití najít zápalky, otevřít je a zjistit, že jsou do jedné vyškrtané...hm?
Funda: je mnohem lepší odpovídat zněním otázky: "Nejsem pán." :)))))
Skvrna na uši se přeci dá vyprat, nedřív se namočí slzami, pak se vypere smíchem a nakonec vymáchá v koši ve Vltavě :))) A kdo nechce nemusí, bude mít duši jako zebra .-))))))
POSTREH!
moje pocity totálne a absolútne vyjadrila Cavalera.
(ale ani dobrý koňak nemusí byť zlý...)
:-))
Astalavista
05. 04. 2001
Dělím skvrny na duši na dvě kategorie. Jedna, ta se opravdu vyléčit dá, stačí pár dobře mířených sklenic...
Druhá, tu nic a nikdo nevyčistí. Sakra, zase mám tu druhou! Nemáte někdo aspirin na duši?
Zoltan: mám, stav se někdy
Akorát, že je ten Aspirin v trochu větší formě, a musí se jím chodit a poslouchat ho