Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se7.4 Sraz ohledně sdružení
02. 04. 2001
0
0
8834
Autor
Olda
Tak na poslední chvíli, ale:
V sobotu 7.4.2001 se bude konat sraz v restauraci U Guinesse (již se tam jeden srazík konal) na Praze 2, Rejskova ulice od 14.00 za účelem projednání možného vzniku sdružení okolo Písmáka, případně jeho stanov.
prosím máte-li telefon na toto zařízení pošlete mi jej
Hrozne rad bych se zucastnil, ale jako obvykle jsem na druhe strane zemekoule. A to doslova. A.V.
Tak pořád čekám, kdy se tady objeví, co se dohodlo - a ono pořád nic.
**
My sme jen připravovali text stanov sdružení který se předhodí vlkům na ustavující schůzi
Sakra,omlouvám se!Já přehlíd,že chceš telefon ke Kelleymu...Už je asi moc pozdě,ale tady je:22561867
Jinak se tam otevírá až od 15 hod.Fakt jsem nějak zaspal...
šroubek: můžeš se bavit našimi snahami o konstruktivní diskuzi :-)))
monty: škoda.... naše :-))
šari: přííííííď
včela: hň hň hň
Všechny Vás zdravím...je mi moc a moc líto, že jsem dost daleko od ¨vás...budu vzpomínat. Pochopitelně bude-li třeba, přispěji do splečného jmění.o)))))))
Cheche, jaký pak to asi bylo - a jak pak moc se tamenc pilo?
Fuj, to by se mi nelíbilo - hospoda a já mám jenom kilo
Cheche, jaký pak to asi bylo - a jak pak moc se tamenc pilo?
Fuj, to by se mi nelíbilo - hospoda a já mám jenom kilo
joj tam asi moc srandy nebude
spisse bude diskutovat
a diskutovat
nebo ne??????????
:o))
Monty_Python
05. 04. 2001
Monty_Python: vždyť v hospodě se kromě chlastání i kouří :-) A ten sraz je "naneštěstí" v hospodě.
Budem na vás v B-lave intenzívne myslieť a telepaticky vám zašlem na diaľku bližšie neurčené množstvo pozitívnej mentálnej energie!
Múzy s vami!
-Oidius Publius-
Monty_Python
05. 04. 2001Monty_Python
05. 04. 2001
Malý upřesnění:restaurace se jmenuje Alchymistická a pivní dílna magister Kelley.Jinak se pokusím dorazit!
sakryš......proč to vím, až když je pozdě.....opět vás neuvidím, a jak rád bych vás viděl....
špuntík
líto moc - celej vekend v ................ ve Velešíně.
Zmocňuju tímto Merla, aby mluvil mým jménem :c)
(ale nic za mě neslibuj, brácho, čím si nebudeš jistej na 100 %)
držim palce, ať se to povede !!!
držím pařátek, ať se vám zadaří ... a nezapomeňte i na trochu tý srrrandy
jsem na tom stejně jako Jarodějka, nevim kam mám poslat případné "koncesionářské poplatky"...ale jinak slibuju finanční pomoc...
škoda, že Pha je daleko......
...ale vy to vykoumete, Písmáčci
pusu na čelíčko
jarodějka, suppe: taková možnost zatím vůbec není...
Monty: my tebe sneseme, jestli ty nás, to je holt jiná... (a kdo nesnese, toho vyneseme :))
břízobratr: dík za důvěru... budu se mírnit, jak bys mě mírnil ty :-))
Já tam nebudu, ostatně já jsem se již vyjádřil, že moje časové možnosti jsou malé, ale fandím všem, kteří tam budou, aby to dobře vymysleli. Kdybyste cokoli potřebovali, kde bych mohl troškou v mezích svých možnsotí pomoci, obraťte se na mě.
Budu na vas tady v Belgii myslet a drzet vam palce at se na necem dohodnete!!
To je na super místě a děkuju tímto Ji_Kovi za mapičku, která mi řekla, že to je co by ze schodů skutálel a zbytek došel kousek od mý nejčastěji okupovaný i-netový kavárny, kterou navštěvuji:o))))
Jestli do toho nevlítne něco, co by mě chtělo živit /práce se tomu říká, ale já si nejsem úplně jistá, jak to nazvat, když mě to event. občas i dost baví, popř. jsem vděčná, že "aspoň" něco!:o)/.
Sice je v plánu páteční odjezd na víkend do Českýho ráje, jenže dle předpovědi má bejt hnusně, tak nevím, proč bych, když už mám letos první možnost vypadnout z Prahy do přírody, byla zavřená někde v penzionu a nebo se bahnila venku, když by to nepřineslo kýžený efekt. Tudíž je celkem dost pravděpodobné, že Českej ráj vypustím, a na sraz možná dorazim.
Zkusim, jestli bude čas a prostředky na připojení, zjistit něco ohledně registrace spolku, jak to je dnes, brž jsem to prováděla už spoustu let zpátky, a je možný, že se to trošku změnila legislativa pro fungování obdobných zájmových sdružení. Uvidíme!
Nic neslibuju na 100%, abych pak nebyla za nespolehlivýho pitomu, ale pokusim se.
Zatim papa. Kal
Monty_Python
03. 04. 2001
Oldíku, i když na srazu nebudu, prosím, ať se tam vyřeší ta věc s financováním Písmáčka, protože pořád nevím, kam mám poslat penízky, a přitom tu pořád visím
no mohl jsi napsat trochu líp cestu... ale co už jsem pražák, tak se začnu tužit... přijdu tam
Na mapě hledej modrou vlaječku, orientační bod je železnižní most nad silnicí klikni na mapu
Tramwaye 7, 18, 24 zastávka Svatoplukova a pak pěšo
popř: 6, 11 Pod Karlovem a pak pěšo :-)