Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKaždá báseň
Výběr: Print
02. 11. 2006
18
2
3137
Autor
JirkaS
Každá báseň
je
suplent originálu
kýč v přímém přenosu
apendix v těle voskové figury
jednohubka napíchnutá na neviditelné
špejli
binokl v prstech netopýra
klimakterium pisálka
Každá báseň
je
bible namísto Freudova Výkladu snů
bijou na šíji sedmasedmdesátileté hraběnky
z Vylhanic
Hustler pro předškoláky
moherová šála na těle umrzlého
horolezce
NIC
NIC
Dokud ji někdo
neadoptuje
...
2 názory
Čau chlape, pomalu vysycháme,. myslíme si že už víme o čem je sen, a o čem skutečnost.... Jenže život de dál, a sere na nějaký úvahy mušince na záchodovým okně.... Každý den.... do nekonečna svítí i zapadá
... a nás to sere, že nemůžeme být... byť aspoň na chvíli součástí toho nekonečna....
Zdraví Henry
Hezká báseň-obrazy,přirovnání... *t
(S myšlenkou nesouhlasím,básně jsou tiché čarovné rozhovory s anděly (i démony) a pokud je zaslechne i někdo jiný je to radost. Pokud ne, básni to kromě radosti ze sdílení nic neubírá.)
Pro NOE1:Už jsem přišla na kloub těm avízkům,nechoděj mi sice žlutě, ale mám je tu v šedém seznamu, takže dnes nacházím staré poklady!
Na tuhle básničku mám avi od tebe :o)
Krásná, hlavně těmi jednotlivými nálepkami, konec až zbytečně doslovný, ale co... :)
*
chikvadrat
02. 11. 2006
hahaha...mozno len intuicia-najslabsie spojenie "gyc v priamom prenose" vyvolava ironiu ako sa patri - tomu sa vravi pouzitie obrazu na spravnom mieste...-fakt len intuicia?:)))
fajn. adoptujem si ju ako citatel:)
(mozno mi trosku vadi akurat duplicitne NIC v zavere-ako osamotene NIC by mozno rezalo viac...taky moj nazor)
Marcela.K.
02. 11. 2006
že by se pak každá báseň teprve stala něčím?
ano... v jistém smyslu ano... báseň roste a stává se něčím, tím jak si ji kdo přivine k srdci a začne považovat... začne o ní mluvit a nafukovat ji brčkem ... a tím se každá báseň neliší od kažého nic ... obvykle mívá jen tenkou kůži - praskne brzy ... uschne brzy ... některé básně ovšem brzy neprasknou a těch se, co řeknu, netýká ... mám rád tu báseň, která zůstane ničím a i když si ji přivinou k srdci, zůstane děravá ...
ničím, které je v ní geneticky zakódované a nedá se něčím nafouknout a tím zničit a vymáznout ... fakticky každé nic provždy zůstane ničím a ta co mám rád na to nezapomíná ...
výborná pointa, velmi chbytrá věc ... Jiří.
Kde mohu podat žádost o adopci? ;-))))
Antiutilitaristka
02. 11. 2006
výborná pointa, velmi chbytrá věc ... Jiří.
Kde mohu podat žádost o adopci? ;-))))