Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBozk nevinnosti
15. 04. 2001
9
0
3270
Autor
Bix
si splesnivená
osudom
ešte ten ti tak treba
ani cestou z neba
nedali ti dieťa
seba
len hľadieť smieš
postranne sa dívať
z cudzích úsmevov
ten svoj piť
kto pohladí prsia
nevinnosti bozkom ?
kto sa napije ?
včeličky nebzučia
niečo v tebe umiera
a putuje
kam putuje ?
Aššurballit
06. 05. 2005
Toto bolo pod vplyvom silného a boľavého filmu (nem.) Engelchen (nie smrť sa volá...) o žene, ktorá "ukradla" dieťa.
žiadna lacnota, jeden z pár filmov, po ktorých som z rozrušenia nespala.
všetci: Včeličky sú odkazom na Mozartovu uspávanku, preto ma ani nenapadlo ten tvar meniť, ale pouvažujem o tom...tie včielky by sa mi páčili, :o), Astrálka ! :o)
* si Ľubica nádherná :o)
* akurát tie "včeličky" by mi zneli omnoho krajšie ako včely, alebo včielky
Tak nejak mr(a)zi z tejto basne ... bezcielnost.
Inak vcelicky mozno trochu rusia, to slovko svojou neznostou vytrca z basnicky (taky malilinky kustik :o))).
1. sloka a :
z cudzích úsmevov
ten svoj piť
...nadhera...
ale i ty vcely...v souvislosti s tim napitim ...
no proste tip
Tak na tuhle jsem měl předkupní právo nemýlím-li se... :o)
Neodvažuji se rozumět...
Ten začátek je opravdu hodně pěknej, konec je malinko horší, hlavně předposlední sloka ...
otázky bez odpovedí... Ten KTO je veľký darebák, lebo čakanie naňho býva dlhšie ako na Godota!
z cudzích úsmevov
ten svoj piť
- Íha, tak to znie zároveň trpko aj romanticky aj namôjdušuneviemako, len to cítim...
První dvě sloky mě doslova uchvátily. V myšlenkách si je opakuji stále dokola, už jenom to, jak zní.. Nemůžu jinak než tip:-))
Věřím, že se brzy přidají i ostatní.