Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlova
24. 11. 2006
8
21
3617
Autor
Markel
jen slova
má slovajak barevné korálky
bez ladu a skladu
jsem jejich leskem
(díky Bohu)
konečně unavena
21 názorů
kapitan: nějak jsem přehlédala tvoje navštívení, dodatečně děkuji, krásný den
R.L.: díky za kukýnka a *, jsem potěšena, už starší věc, ale tak pravdivá, o mně :-))
Moc hezká báseň která má hlavu a patu. Příjemně vstřícná a přitom hluboká. Líbí.
supizmus:Jsi moc milý, moc si toho považuji, neb už dlouho, odhaduji to na takových 50 let mne nikdo neocenil 10 body z deseti možných.Měj se krásně, přeji pěkný večer
Marta
Anyz: díky moc, ty barevné korálky jsou dnes už na můj vkus příliš barevné, chtěla bych do svého nového náhrdelníku jen korálky ne příliš barevné, tak nějak přírodní, nejlépe v odstínech bordó - hnědá, pěkné tvarování korálků, různá velikost, některé drsné, jiné hladké, průhledné i matné, já si ale navymýšlím, co? Měj se pěkně a taky přeju pěknou sbírečku, hlavně kvalitka, na kvantitu nehleď :-))
Craerassy: hravá je, ale hlavně si povšimni toho, jak si sypu popel na svoji šedivějící hlavičku, páčko a díky moc :-))
Marta
tímto vysvětlením to získává další, velmi milý rozměr. i takový drsný kritik jako pan supo tedy dává 10 z 10 : )
má slova
jak barevné korálky
sbiram slova vsech po svete na jeden krasny nahrdelnik ktery budu nosit cely zivot a neustale ho budu prodluzovat*
supizmus: Díky, že jsi tu by, specielně u Tebe jsem ráda, že líbí. Trošku vysvětlím. Já jsem moc upovídaný člověk a tak povídám, mluvím, vysvětluji, pokud je toho moc, tak jsem sama sebou a tudíž i těmi ticíci slovy denně unavena. Vždycky jsem si myslela, že se musím ke všemu vyjadřovat a všechno osvětlit tak, aby nebylo nedorozumění. Ale časem jsem zjistila, že to není třaba, alespoň ne v takové pro mne dnes již vyčerpávající podobě. Jak vidíš, i Tobě se snažím vysvětlit ten svůj slovní obrat - unavena slovy - někdy svými, dnes i slovy jiných lidí, pokud je to mlácení prázdné slámy. Už nemám tolik času. Zbývá mi jen polovina života, letos by bylo 50 let :-)))
Měj se krásně
Petrusha,Honzyk, vesuvanka, anitta: moc vám děkuji za navštívení, krásný den :-))