Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS.O.S.
05. 01. 2007
16
48
4269
Autor
martinez
48 názorů
jo,Nickleback,
ti mě dostali už s How you remind me,ale tady je to jaksi jen o klipu,ten mi připoměl film Šestý smysl,taky dobrý nápad,a to co to udělá s citlivou duší ukázala jsi nám v S.O.S.
pozvedám palec NAHORU
jinak texty písní,nebo překlady moc nemusím,a co jsem tady na nich narazil!ještě že jsem šťoural dál,stálo to za to
*
už si pro ňu jedu zrovna... ale ten diadém bude jen pučený!!! nemáme diadémů na rozdávání! a mizím teda na 2 hodinky :o)
Najmladšia
07. 01. 2008
jak ti tu?! si tu! a já možu dyž je to tu moje!!! a ty se uč psychinu nebo vkládat obrázky, ať to je hotový všecko než dojdu s eliškou domů! tak.
:o)
Najmladšia
07. 01. 2008Najmladšia
07. 01. 2008
tě zas obleju - ale stejně se mi nickelback líbí! - mám se včil cítit zdis....masakrovaná před tebou?
tak jo..uz som sa ukludnil:)mam ho aj tak vypnuty..kuknem si to teda...fu este teraz ma oblieva studeny pot..:)
no s tou dis... co láme jazyk bych zas nehysterčila... jde o ten klip hlavně, klidně si teda zvuk vypni esi se osypáváš, Vole :o)
nickelback!....ugh...nickelback???:(
tak promin no. nie nebudem nic hovorit... sak je to vlatne vec vkusu...ved ja viem...
..ale nickelback..?:(
tak, já mám splněno... akorát je to děsně blbě useklý, asi kvůli těm vyhazovačům originálních klipů... ale dyž je k tomu potřeba zrovna tadle verze...
no, trochu pořádku do toho chaosu - klip ti zadaptuju já esi to pude a ty avíza si vyřiď s paradajkou :oD
vlastne aano...no longer available...ja som si to aj myslel...mal som take podozrenie, ale nechcel som sirit paniku..tak jo sa potom pozrjm teda ked to tu apdejtujes.. &dakujem za avi, aj ine mozes poslat ked chces
koukám tu mám ňáký cizince přespolní na návštěvě... :o)
on tu ten zvuk stejně nejede, mi to zas smázli - zkusím najít novou verzi esi bude vhodná bo animácký klipy já nerada... :o)
this is one is pjekna...:)
akurat ze so zvukom si to nemozem pozriet tuna v robote..tak az potom ked budem zase na slobode*
paradajka radodajka
07. 01. 2008
mhm, poznam Nicklakov.... akurat od nich sa mi tak z noveho CD vzdy paci jedna pesnicka.... toto je jedna z nich, aj ked video vidim po prvy krat.... ale co mali k Spider-manovi Hero.... to bolo fakt dobre
a za báseň/bázeň TIP
sestricka.slunicko1
12. 05. 2007
tak to funguje kami - vyměněno za aktuální adresu :o)
snad to tu vydrží funkční než dojdeš zase :o)
sestricka.slunicko1
06. 05. 2007sestricka.slunicko1
06. 05. 2007
to právě nevím... proto to rozhodnutí nechávám na jiných... alibistka, no :o)
aleš-novák
09. 01. 2007
všichni si zasloužíme zachránit. (jen .. jen je otázkou, jestli se najde zachránce dřív, než bude pozdě, žejo)
zalknutí, .. líbí.
děkuji žes mi dal nahlédnout do svýho světa... já mám Nicleback a speciálně tuhle písničku a tenhle klip moc ráda... nevím o jakým sedlákovi je řeč, ale ženu zdravím... :o)
jo.je to do hloubky a současně takové sekavé a rychlé, proto hezké čtené nahlas, má to břink:-)a *tip
já to tu teda napíšu veřejně ať to nepíšu každýmu zvlášť... napsala jsem to inspirovaná nejen tou písničkou ale hlavně tím klipem... je to už dýl... jenže pak ten klip na YouTube smazali a já byla naštvaná... zůstaly tam sice jiný klipy k tý písničce... ale třeba několik těch japonských animovaných příšerností... nebo Buffy, krotitelka upírů... což s tím mým dílkem nemá nic společnýho... až včera jsem ho znovu objevila, ten jedinej správnej klip... :o)
Oldíku, ta slovní chvála byla na píseň, jsem tak pochopila... ale díky ;o)
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 01. 2007
a zase jsi určitě neslyšel písničku z prologu, že jo? zmodernizuj techniku! :o)
...neohlížet se neumím...pokud je to vážně míněná rada..tak asi přišla pozdě...když se ohlídnu...překvapivě si... někdy... narazím nos...