Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolibky moře
06. 01. 2007
15
25
5310
Autor
malinka_hvezdinka
Moře líbá břeh
stopy v písku hlazené
smutné vzpomínky
Slané polibky
s větrem vlny tančí si
tak přestaň plakat...
stopy v písku hlazené
smutné vzpomínky
Slané polibky
s větrem vlny tančí si
tak přestaň plakat...
25 názorů
Michelle *_*
09. 12. 2010Kamil Havránek
05. 12. 2008
na pobřeží lidských emocí..
pláč bývá velmi hořký
je to někdy to jediné
co nám zbude...*
JenProTebe
10. 01. 2007malinka_hvezdinka
07. 01. 2007
Ono zde jde hlavně o cit a naše city jsou ptůsečníkem citů jiných.Tento jev zoveme intersexualita.
také v tom nevidím klišé ani intertextualitu...jen nevím, jak to vyjádřit...nemusí jít pokaždé ani o něco originálního...pocit se dá stále vyjádřit mnoha způsoby...možná jen hledám něco, co se mě víc dotkne...tak asi:-)
malinka_hvezdinka
06. 01. 2007
myslím že nejde o žádnou intertextualitu.. to by muselo docházet ke komunikaci s nějakým jiným textem pomocí vnořeného odkazu.. spouštěče.. citátu.. v mém čtení k tomu nedochází.. klišé také nevidím.. ono skutečně originální asi na začátku třetího tisíciletí může být jen mlčení :-)
malinka_hvezdinka
06. 01. 2007malinka_hvezdinka
06. 01. 2007
hvězdinko, u tebe se mi tak těžko píše názor a přitom nejde odejít beze slova...krásná je, to ano..ale ve mně je pořád pocit, že tohle už jsem četla...nemyslím tím něco jako kopie..to vůbec ne..jen to, že jsem tu nenašla něco, co by se mě dotklo dál, než jen slovem...