Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlaštofčino tlááápení aneb Jaká jsou to plobuzení, když máte dva kamalády...
Výběr: Carodej
17. 04. 2001
21
0
5520
Autor
vlaštovka
Jééééééééééé, to se mi bude krásně spát....nebo spíš klásně špát???
Skvěle lozvelná nááááádhela, teď mám chuť vylažit do deště a skákat ladostí..flllllnk:) Díky vlaštovičko......
..šnad mi to nežůštane do lána:)
... to je nádherné ... děkuji, vlaštovičko, za krásnější den ... :-o))) *****!
Komediální poezie. Dlouho jsem se tak nezasmál. Originální šišlovaná s šišlindou. Dík za pobavení.
Ajajajaj... Merleynku... dláááášku, jakto že z kamaládů v klitichách tu jsou zase jenom kšíšky? De se toulaji???
Doleť plo ně, plosííím....
no jo, Merleyne, ty draku jeden zmatenej, kam zmizelyx obrázky??
že tys je sežehnul???
Montííí....? Jsi milej, ale ještě si to promysli, já jsem děsně rozverný a neuspořádaný stvoreníško ;o)
Jééééé.... zdravím kamaráda Huskyho... člověče pse, já tu na tebe čekala...... Flllllnk :o)))))
kategorie: drama
v tom Vlaštovko nejsi sama
tučňáček je dramatik
mozek dělá tik ťak tik
www.ihatewindows98.com
tučňáček je hrozně šťastný a usmívá se na všechna zvířátka na světě!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
žlutě - jako sluníčko (ehm... zneužití vážné kritky:)
Wikííí... včera mi jeden moudrej kamarád prozradil, jak se chytá sluníčko...
Do misky s čajem... :o)))
Juj, ptačí sestřičko... :o)))
Kamarád Aligátor...??? Už za ním letím... a tady mám pro něj v zobáčku slunmíšek.... ňuf... hopla ...:o)
☼
Do misky s čajem... :o)))
Juj, ptačí sestřičko... :o)))
Kamarád Aligátor...??? Už za ním letím... a tady mám pro něj v zobáčku slunmíšek.... ňuf... hopla ...:o)
☼
Tak poleť se mnou.... taky jsi upatlaná... Ne? Nejsi? Táááááááák.... a už jsi :o)))))))
Ble,ble teď sem celá upatlaná a mokrá od chlachlaluh, tak poleť honem ať chytnem ještě sluníško :o))))
Ptášku, Ty si ale potvůlka mlňavá :o)))))))))))))))))))))))))))))))
Jee, vlaštovko, ja tiež poznám takéto "drama" :o)))), to mňa ale budí kamarát Aligátor a kamarát Kukučka. Aligátor mi ponúkal šupinky, a chce za ne pierka, potvorka malá, a Kukučka sa vždy diví, prečo toľko lietam :o)))))). On radšej v cudzích hniezdičkách (hihi, to doslovne) Pošleme im spoločne slumníško, dobre?
Tak teraz na to! Slunmíšek, choď za kamalátmi zo Slovenska! Moji kamaráti sú trošičku smutní, hlavne Aligátor, chýbajú mu krídelká, a ja ho neunesiem nad nebo, príliš maličká!
Každé poobedie sa síce s mečom prebojovávame do rozprávky, ale chcelo by to zvížecí návštevišku!!!!!
Pípípí!!!
*
Tášek schovanej v kybliku s chaluhama od ochechulky.... mě nevidíte? Tak já ujim, abych byla vidět :o))))
Už Tě vidim, ale si celá upatlaná , leť se vykoupat do jezírka a osušit na sluníčko a měj se tam moc krásně, já jsem v práci - bééééé.
:o))))))))))
Pllllsk! Plllllsk! Pllllllsk!
   :o)))
:o)))
   :o)))
   :o)))
:o)))
   :o)))
když ono toho je tak moc... mocmoc...
a ještě víc...
stín zířat už táhne se k vodě..
stín větví a měsíční lodě...
musel bych být legie :) a to nechci :)
Aááááá... Hark se nám zJanotoval :o)))))
Wikííí, sluníčko, ty sem docházíš pravidelně...? :o)))
Šťovko : já sem docházím pravidelně, i když taky néé denně, já si sem chodím pro dobrou náladu, víš ??
Vlaštofko, dláčku : ploč je tam místo vás takovej čtvereček s křížkem ??? Vraťte se.!!!
Milý Čalodějíku... ale co, místo slovíšek snad postaší úsměv na celý zobáááášek
(:>>>>>>>>>
Čaroděj : máš pravdu, tohle je absolutně nejskvělejší dílo na Písmáku se vším všudy.
Vždycky, když mám trápení, přečtu si Vlaštovčino tlááápenííí v kategorii dlama ,a je mi veselo a slunmíšek svítí a :-))))))))))))))
Jste na mě toooolik hodní.... čepejží se mi z toho pežíška... asi sem už eeeeelikej básník, že jooooo...? Nebo vlastně spíš dlamatik... asi budu slavnej tášek....
Ba ne, dělám si bžundu...
Mám vás láda, Fllllllllnk....... :o)))
To je naprosto jedinešný, sqělý, báješný.......mám v sobě takovej pocit, že teď tě tu mít, Vlaštofko, zlíbám Tě a roztočím se s Tebou v kole po místnosti. Já prostě miluju nejen takovejhle styl komunikace, prošišlal jsem se svou bývalou hodiny.... ale miluju i tu radost ze života, která tryská z tvých "slovíšek". Nevím, čí je to nick a možná se známe.... ale jsi božská, božská, božská..........
Žvížátka, ládujte se, je plvní máj! Skšítčátka vylízají zpod pažezů, sluníško svítí, pojďe ven a mějte se sluníškově!
☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼
ahojky, danny mně už představil, taxe k vám připojuju.
tady na jižním pólu je kráááááásně, hraju si ve
vodě s lachtanama a tuleněma a zdravím své
zvířecí kamarády
Jééé, ty jsi potkal žďabilní kamaládku... :o) Ale něco s ní je... požád tu kloužím a zvu ji do hnízdeška a na chlachlaluchy a ona se jenom vltí a kloutí hlaviškou...
Mláďátko...? Jéé, já mám vlašťofčátko :o) To je plíííma eglace :o)
Fllllllnk domů... :o)
Jůů a já pořád, kde lítáš štofko a Ty si tady zatím zobáš zlníška.
Ahóóój:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
vlaštofčí_mláďátko
29. 04. 2001
Hej, klálíku... de si...? Lítám a lítám a nevidííím.... že ty se mi maskuješ v nádlži se sluníčkem...?
Oranžový_králíček
23. 04. 2001
Jůůůůůůůů.... jéééééééé........ volanžovej klálík.... viděli jste ho...?????? To je nááádhela... jsi pomuchlací? A ono to ňuffáááá....
Buď kamaláád, plosím plosím.... já dycinky těla olanžovýho klálíška za kamalááda.... dám ti slunmíček, ceš?
Olanžovej :o)
☼
Jůůůůůůůůůůůůůůůůů..........
Kamalád ňufňášek od Danyho...♥
Oba dostanou :o)))<:) pušinku od vlašťofffky, mám elikou ladost... jůůů, obletuju a kloužím.... a on na mě dycinky mlkne.... ;o)
Stydííííím....... Flllllllnk....
Fllllllnk zpátky.....
zolíííí..... sama? Etě si jednou budeš pšááát, abysme ti požád nechodili na ty ožíšky za oknem, co tam kdysi bývaly plo múzu... (jéééé, esli si to nevěděla.... tak už to teď vííííš.... :o))) )
zolíííííí.... MTL, pšece, mooooooooc....... úsměff :o))))
ochechuliško, poškéééééj..... něco tě naušííím, jo? Loztáhni plstíky s blániškama, odlaž se.... a flllllllllnk...... nojo, já vim, na éééélikej let to neni (to mušíš na dláááškovi), ale viděla jsem tak lítat vevelky.... :o)))))
zolina
má hlozně láda
dlášky
vlaštovišky
i ochechulišky
ale nelada je sama :o(((
Danny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tušňášek...tuštuš tušňášek!!! ochochochochoch...kamalád mlkmlkmlkááááá :))))
elikou ochochochoch pušinku na šelíško...a jednu požádně vlhkouškou plo linuksíííška!!:)(-:
zollinka není nikdy sama...
☼☼☼~~~~~♥~~~~~~☼☼☼
jen podívej se dobže zolli
ve vaně najdeš ochechuli
na palapetu vlaštovišku
pod polštářem spí vorumaška
a jestli zdoláš mraků výšku
uvidíš tříhlavého dláška
to všichno jsou tvý kalamádci
a všichni s tebou chtěj si hlát
ochochoch úsměv se ti vlací
-
pošílám pušu MTR!♥
vlaštoviško...mášme to tu moc klááákláááklááásný
fllllllllllllllllllnk............žuch....aha...já žapomněla...nemám kšidýlka...už jsem z vás celé popletené...pořád děláte fllllnk tam fllllnk sem....a já taky fllllllnk...a žuch...jujky jujky.....takže ochochochooooch
~~~~*~~~~*~~~~~*žbluňk*~~~~*~~~~~*
mellejníšku, košiška děuá podobně jako košoulek :)))))
jenom beš ťoho vajš :) :)))
Lidišky, ladujte se ze sluníška... sem tam nějaká vlaštovišková nebo ochechulální nebo dláčková tlošku šišlající nezaškodí... když to není požád... a když to někoho pššestane bavit... tak může jít jinam, ne? Plo mně jsou tyhle blásnišky pohlazení na dušičce, loztlpčené čím, jak někteží Písmáčci po sobě na audítkách házejí nadávky :-(
Bacil: přesně. Já jsem přišel do práce v poněkud podmračené náladě, ale stačilo zahlédnout to slovo tlááápení a musel jsem se rozesmát.
Vlaštovko - dík.
(Asi budu dítětem do sta).
Bacil : já se na tyhle báfnišky taky vždycky těším ahledám,jestli nějaká nepřibyla...:-))
Wopi: Do sta...? A co plánuješ potom...? Snad néé pubeltu? ;o))
Je to děsně žďabilní, když šlovíška dokáže lozesmát tlááápení...
Wikíí: ... nějakou sama pšidej... :o))
mňauuuuuuuuuuuuuuuvajs, to je nááádherný :)
drama pro děti :)))))))))))))))))))
drama ze smetí
životní prokletí pořád se chechtat
:)))))))))))))))))) je to prostě kouzelný :)
nemůžu přestat :))))))
chramst :)
Miroslawek
18. 04. 2001
~*~*~*~*~*~*~*~*~* ☼ *~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Jééééé, to je klááása ze všech neklásnějšovatější!
Plllsk, plllsk!
Vláštoviško, Ty jsi ten nejmilejší ptášek pod slunmíčkem.
   :))))
:))))
   :))))
Pllsk, až se musí dláček divit, že nemáš šupinky a blánišky mezi plstíčkama.
Dláček má po lánu takovou ladost, že skolo naboulal do stožálu.
A těch jiskšišek ladosti, ještě že ochechulka tak cáákááá!
~*~*~*~*~*~*~*~*~* ☼ *~*~*~*~*~*~*~*~*~*
~*~*dláček~*~*~
*~*~plllská~*~*
*~*ladostí*~*
*~*~*~*~*
~plllsk~
*~*~*
*♫*
♥
Je to miloučké - ale to šišlání mi už začíná vadit. Asi vám pošlu logopeda, neš še nakažím :-) **
Albileo: logoped je někdo, kdo má slovíška na tlapiškách? Jé, to bude nádhelný, on nám může lovlou tlapkat básnišky :)).
Plsk***!
Fllllnk plyč, abych Ti už nevadil.
NÁ-DHE-RA!!! NÁ-DHE-RA!!!
Bacil
má hlozně lád
dlášky
vlaštovišky
i ochechulišky
Cítím se jako by mi byl zas jeden rok ... Hodně tetiček kolem mne a fšišňi šišlaj... fuj.
Báseň : pěkná ...
Albileo, tak jestli ti vadí šišlání a taky hloupoušký názoly a dětský hlaní a smích a ladost a potšeštěný ladování se zvížátek ze světa okolo sebe, tak požóóóól na vlaštofku, ochechuli a dláááška Mellejna, ladši se jim vyhejbej.... oni jsou tím děsně nakažený .o))))
A stejně tě maj ládi :o)))
A taky Stínovláska a Jemného.... máte klááášný jména...
Fllllnk........
Nádhera,záplava pozitivní energie -úplně se v ní koupu - asi mi nalostou blánišky, naučím se lítat a plskat slunmíčky a jiskšičky :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Wikíííí.... tak takovou bych tě móóóóc chtěla vidět.... víš, já si myslim, že lítací plincezna s blániškama, ktelá umí pllskat slunmíšky, je to nejhezčejší na světě... :o)))
Hlavně, dyš se umí takhle klásně smááát :o)))
A jesli uš umíš tlochu lííítat, tak poď, flllnknem ke slunmíšku... a esli neumíš, tak osedlej dláááška, on tě ulčitě lád donese... :o)))
♥
Vlaštofko, dláček mě neunese ,já jsem na něj móóc těžřká plincezna :-))))))ale to nevadí :-))))))já budu lítat sama s vámi :-)))))
booože!!! nepouštějte sem děti nebo nejlíp placená práce nebude právník ale logoped...
:-)))
Ale jóoo je to dobrý...:-)