Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdo je to?
19. 04. 2001
7
1
3156
Autor
Ostrovidka
Okamžikem roztosnění
je TU
... a pak zas není...
Zvukem svým
Nám
všanc se dává.
Odchází
... však neprohrává...
1 názor
teda trilouš, tady Tě musim zklamat... to nemůže vyjít - jak seš dobrej, tady ses seknul...
SAMOOPLODNĚNÍ BEZEJMENNÉHO - to byla jiná jízda než kousek roztosnění a jeden zvuk...
to by... ach... jdu tvořit.... ;-))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
jau, bolí mě už břicho...
:))))))))))))))))))
Jsi 3mižera! :)))
Ostrovidilko, ja na tohle nemam fantazii. Je to hrom a basta.
Viktor_Čistič
25. 10. 2001Ostrovidka
25. 10. 2001
Je to moje stará, když v noci chrápe... ten zvuk... no...
odchází, když ji vyhodim spát na chodbu, ale neprohrává - příští noc mi její chrápání leze do snů zas...
Wopi! Ty jsi zlý!!!
Za trest bych Tě zavřela do jeskyně s pěti brtníky!!! :))
Nebo s pěti prdníky?
Moje stará taky chrápe, ale naštěstí zatím ne tak hrozně :-))
Doufám, že manželky Vás oba taky ve společnosti titulují "starej" nebo ještě nějak stařeji!
Wiki? :)))
Monty: My papoušci neumíme říct H
Takže je to řízek a bastafidli.
:-)))))
Ostrovidka
19. 04. 2001
Ostrovidko, já nad tím budu sice přemýšlet ale - uffffffffffffffff :-)))))
vím to!! to bude náš CD přehrávač, ten taky chvíli hraje a chvíli nehraje, a nikdy neprohraje, protože si vždycky prosadí, že ho radši zase brzy vypneme... ;)))))))
Ostrovidka
19. 04. 2001
Je to Věnceslav Kortenovský, narozen 13.5.1930 v Horní Podlipné č.p.18. Sedí ve svém roztosnění před chalupou a čučí do kraje. Pak náhle cítí, že ten segedýn, co byl k obědu, vykonal své. Zvukem svým nám všanc se dává...
A Věnceslav K. odchází do budky se srdíčkem - a vskutku neprohrává.
Uhodl jsem?
ne, je to řízek, šťavnatej, velkej přes celej talíř.
(Falčí + Šílíí: jasněže sójovej..........
ale fůůůj :-))
Vrtusík má určitě pravdu. A pokud chce Ostrokukina říct, že ne, tak je to očividně druhé řešení.