Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKarlštejn očima melancholika :o)
19. 04. 2001
0
0
2189
Autor
Jim_Page_LZ
Milí Písmáčci,
před několika dny jsme si vzpoměl na minuloroční velikánskou akci na Kárlštejně. Upřímně řečeno jsem musel sám před sebou předstírat, že jsem v klidu, a že ta nostalgická nálada se mnou nehne. Pravda je ale taková, že se mi po tý akci hodně stejská, protože to byla pro mě dost velká herda ... potkat Písmáky :o) ... možná bych měl říct, že osudová herda :o) ... setkal jsem se tam s nádhernejma lidma ...
S některými jsem se i bavil, že by bylo fajn to zopakovat.
no ... abych už zas nemelancholičtěl :o) ... co kdyby se uspořádala zas nějaká akce směrem na Kárlštejn?
Tohle berte spíš jen jako námět na akci. V současné době jsem bohužel tak zaneprázdněn (diplomka), že se rozhodně nechci zhostit role organizátora.
V případě, že by se našli lidičkové, kteří by o tuto akci stáli,
byl bych ohromně rád, kdyby se toho někdo ujal a naplánoval to. Díky moc. Těším se na vás.
Jimík
Jim_Page_LZ
07. 05. 2001
Ameriky... copak zavřené - ty jsou zakázané odjakživa, ale horší je, že se tam táhnou příšerné davy tůristů (espešly němců). Před týdnem jsme byli na Amerikách na skok a málem jsme se nevešli na cestu... :(
Chtěla bych Vás poznat Písmáci...moc.
Jim_Page_LZ
26. 04. 2001
Sice se blíží zkouškový, ale máloco bych rád znova tak, jako víkend Karlštejn-Amerika ;-)
Na Levý Hradec ? Jsem pro !!! No já jsem vlastně pro každou špatnost, kde budou písmáci ! :o)
Jim_Page_LZ
23. 04. 2001Jim_Page_LZ
23. 04. 2001
No a co že je Kchárlštejn zavřenej? Stejnak sme (až na pár výjimek) dovnitř nelozili.. ;-) Akorátže při současným počtu Písmáků by z toho byla asi spíš demonstrace než srazík.. ;-))
Miroslawek
19. 04. 2001
hmmm - hmmm ..... akce to byla úžasná ... ale s tou nostalgií běž ... néé neutíkej !!! :c).... (a to mi je víc jak Tobě :c) - znáš to - 2x nevstoupíš do téže řeky.... Nejlepší byla ta neočekávaná spontaneita ... nevím -dneska bych se bál víc než vloni .... o něčem jiném jsem uvažoval na 1ho května ... (to psavci vždycky blbli ... už za Máchy)... napadl mne Levý hradec - je to blíž z Prahy, je to mystický místo a sfouklo by se to za půl dne .... ale pak jsem se nerozhoupal .... jsem zvědavej, jakej budeš mít Jimíku ohlas... :c)
Hradec levý? ... to je levý.... z Brniska móc dálekóóó .... :-))
Ostraváci by spíš brali Hradec nad Moravicí a Brňáci Hradec nad Svitavou....
a Hradečáci?? Žeby ten Králové?
..a tam vzadu se hlásí ještě nějakej Jindřich.....
:-)))) ale že mám tu naši zemičku rrrád :-)