Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyzvrácené vzpomínky
19. 04. 2001
7
0
2138
Autor
Jim_Page_LZ
Dny
pohozené na chodníku
pokálených ulic,
páchnou smutkem,
jak nahnilá mršina
zvaná život.
Promrhané vteřiny
vysypu z kapes
do žebrákova klobouku.
Jen smrt,
jen smrt Lásko,
pár piv
a pak ...
vyzvrátíme všechny vzpomínky.
Jim_Page_LZ
28. 11. 2002
Je to mírně dekadentní, ale plné citu. Plné smutku, žalu, rozhořčení, možná i vzteku. Není to báseň, která je zplozená jen tak... z nudy... Je to dítě hlubokých citů.
Jim_Page_LZ
23. 04. 2001
Takové nějaké divné... Více méně se Ti to moc nepovedlo, ale snaha byla...hihi...A vteřiny nepromrhávej, vždyť život je tak krátký a má velkou cenu.... Tak je prožívej, pokud to půjde, ok?
Papoušek je tak tlošku plameňák, víš...? A ti mávnou svými velikými oranžovými křídly a v oblohovém tichu se přenesou přes všechna stinná zákoutí až klesnou, ale ne vyčerpáním... naplněním....
A maj pravdu, jenom někteří ptáškové musí mávnout víckrát...
A tohle tady.... opovaž se pohazovat dny a nahnívat život.... není to ani pomeranč ani mango, i když chutná podobně :o)))
Fllllllnk......
Papoušku, dláček si tě pšedstavuje jako vousatého plameňáka.
To je kláásná pšedstava.
A život nenech nahnívat, i kdyby chutnal žedkviškově.
:o))
Plllsk * a flllnk plyč.
Mellejne, ty jsi telátko... :o) Lítací a tlojhlavý, ale stejně... MTL!!!
Petře, a ty papej ředkvičky a koukej zase psát víc o andělech... nebo tam za tebou doletííme s andělem oba a to se ti teprve podloměj kolena, až tě budeme dávat do pořádku... :o)))
Jimíkúú, 'se neomlouvey :-) čitelný to je, to jenom papouš je
taková naivní citlivka, která rrrači, dyž je fčecko dorrrůžova,
fčichni se mají rrrádi a fčichní jsou ščastný... :-))))))))))))
A hlavně - papouš rrračí srrrandu. :-)))
Miroslawek
19. 04. 2001Jim_Page_LZ
19. 04. 2001
Jo, nádherně vyzvrácené vzpomínky. Možná mě tam trochu ruší to slovo "pokálené", asi bych vzhledem k nádechu básně volil silnější výraz ( kterej asi, že ? ). Přesto dávám TIP, protože si ho ta báseň zaslouží.
kdybych byl včas varován, tak bych to nečet ... neříkám, jestli
je dílo dobré, či špatné... papouš takovýhle věci prostě bytostně
nemá rrrád :(
SlečnaMezková
19. 04. 2001
Jako papouš!
Neomlouvá ani žes to splodil Ty brácho! :o))))
Možná, když by si v ní zametl to smetí z chodníku. Žebráku do klubouku hodil pár drobných chvilek štěstí
a konec napsal takhle:
Jen život!
jen život Lásko,
pár piv
a pak ...
si vrátíme všechny vzpomínky.
tak by to bylo stravitelné i pro zollinu! Nedej Bůh, abych byť i v nejhorší depce, splodila kdy co takového!
Ale jinak MTR a MOC!!!