Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnes má svátek Lenka
21. 02. 2007
7
29
3299
Autor
avox
Ono se řekne, naše Lenka,
není to žádná majolenka
"sedávej děvče jen v koutě"
Sama si najde co má ráda
snad tebe, nebo kamaráda?
(žádné - jen čekej, najdou tě...)
Je to dívčinka sebejistá
milovat bude ji kulturista
se slušnou sumou na kontě!
není to žádná majolenka
"sedávej děvče jen v koutě"
Sama si najde co má ráda
snad tebe, nebo kamaráda?
(žádné - jen čekej, najdou tě...)
Je to dívčinka sebejistá
milovat bude ji kulturista
se slušnou sumou na kontě!
29 názorů
My jsme meli pred triceti lety zlatého kokra Dana. Betynku za mne pohlad, já se ozvu zase vecer.
měla být kokršpanělka, ale k jejímu zrodu přispěl evropské matce americký kokršpaněl, takže je dvojí krve... zkrátka vořech, ale všemi mastmi mazaný! :-))
Bety ríkám své kolegyni hned vedle v kanzelári. Jinak je to Elisabeth. Ale urcite ji nehladím a nedrbu za usima tak casto jako ty tu svou. Jaké je ctyrnozec rasy? Já mám psíky prevelice rád.
Nemaje je správně, ale smutné, trošku... Kdybys ji měl, jistě by byla kočka :-)) Naše pesina má v pasu zapsáno jméno Alžběta II., ale říká se jí Bety :-)
Jméno Lenka se mi moc líbí. Dcer ani synu nemaje (nebo nemajíc?), byla tak pokrtena alespon jedna z nasich ctyr kocek.
jejdavilda
10. 12. 2008
Lenka je prolhaná. Skrz naskrz odshora dolů a od jihu k severu. Ale zjištná a vypočítavá, jak se výše píše, taková tahle Lenka není.
které je to správné slovo pro Viktorku? Já už ji stejně nepřepíši, je hotová... a já jsem zvědavá, kdo má svátek v červnu?
hmmmm ... tak 21. :-))))))
už za to jméno a za tu zdviženou rukavici
vydrž ... do toho června ;-))))
No, žádné velké ambice to nemá, jen kratochvíle, jak to vytryskne, tak to zapíši..
Usmáty_autor
03. 03. 2007Usmáty_autor
03. 03. 2007
neházej flašku do žita, dokavad není dopita, ale inu pronto, ještě zbývá to konto...! :-))
ale no tak, tak mi to pošeptej... :-)) a přečti si Myš Lenku, na tu jsem pyšná...
aleš-novák
21. 02. 2007
Všechno špatně, tady nešlo o prachy ale o to sebevědomí, vy materialisté! Není sumo japonský sport? Zápasníka sumo nikdy, aby pak měli malé sumečky... brr
aleš-novák
21. 02. 2007
Vidíš, tohle mne nenapadlo... mám jen syny, ale použiji příště, možná, dík
nojó, ženský a jejich žebříčky hodnot - namakanej pracháč, pche!:P, tahle Lenka je pěkně zvrácená, ta moje bude doufám jiná:))