jo, já vím, mě Bondy po pravdě nikdy příliš neoslovil, ale částečně to je proto, že mám alergii na český básníky a kapely.. -spíše mě zaujal styl téhle básně. Ano, dodatečné úpravy jsou zpravidla kontraproduktivní.
On byl Homo politicus, mimo jiné. Tenhle text vznikl spontánně hned po zprávě v rádiu, moc jsem nad ním neuvažoval a nic dodatečně neupravoval. Tehdy mě překvapil kladnej ohlas. Dík za návštěvu a kritiku.
dobrý, i když nemám rád, že se všude musí cpát politika.
přizdisráči mají bohužel často navrch
*
Musíme usilovat, aby neměli pořád navrch, ne?
Jarmila ke mně moc nechodí, je jiná krevní skupina. Já mám navíc fobii z papírových (resp. internetových) pyramid, nadprodukce vede k růstu skladových zásob...
Šoupl jsem Tě taky mezi oblíbence, takže se budeme víc potkávat.
Magor by se usmál
neopakovatelně
' Koukejte psát hajzlíci
to jsou stavby budoucnosti'
Ta je
T
Tos mě dostal. Moc zdravím.
ač mlád jsem s ním dost přišel do styku, pak jsem potkal jenom krátej sloupeček v novinách...že se takhle loučí národ se svým umělcem je docela smutný, ale aspoň něco. o prvním výročí smrti se rozběhnu s hovnem proti plátnu a doplátna to hovno zatnu aby věděl, že vzpomínáme.jinak totéž co jerry.
Přečetl jsem si to sice se zpožděním, ale přece. A stálo to fakt za to (ta báseň, ne Bondyho smrt). Je to moc krásně napsaný a taky výstižný, to by se mu určitě líbilo.
*****T+O+K
P.S.: Přizdisráči vždycky měli a budou mít navrch, bohužel...ale my se z nich neposerem!!! :)
Tolik T si snad ani nezasloužím, přesto z té duše děkuju.
s tím přizdisráčstvím je to velmi výstižné :o)
Vždyť o to přece went, aby ho, disidenta - marxistu, nikdo z mladých neznal. Bondy byl doopravdy kontroverzní, s některými jeho skutky nesouhlasím,ale OSOBNOST byl, to se mu musí nechat.
já toho chlapa vůbec neznala...
Když odchází pan Básník, skučí i kameny... krásné... TIP
Ne, není. Magor by měl radost. A snad by se jen usmíval.
tip
na mě to taky dost zapůsobilo,navíc ten závěr...hezká slova pro egona bondyho..tip
Možná o něm vím méně než bych měla, ale jeho počin při rozdělení republiky mne dojal a zaslouží si vzpomínku i minutu ticha. Díky za tvá slova */