Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV hradebním bludišti
Výběr: Print, silence
30. 04. 2007
18
25
4676
Autor
oleandr
V návlecích
kloužeme se obklopeni
klenbami hradebních
chodeb
v piruetách
v čtverných axlech
zarýváme se
do mramorových dlažeb
v pomíjivých radostných vrtoších
neřesti lpíme
na jizvách svraštělých čel
uzavřeni
v nekonečném kruhu vazeb
umíráme.
25 názorů
sestricka.slunicko1
08. 05. 2007
tentokrát tedy ne
stejně jako Senior-příliš černobílé a jako jt(?)-trošku toho moralizování tam taky cítím...
necejtím tam spontánnost...přijde mi to dost vykalkulovaný, chladně promyšlený, snaha o filozofická moudra
můj soukromý povzdech - snad se nedáš tímto směrem (jako někteří jiní zde), byť hodně uznávaní...
nelíbí - slyšim v tom trochu moralizování a trochu vysokýho/moudrýho nadhledu - nevím - moc nic pro mě - chtělo by se říct a co ?
tý jo..... ty sleduješ krasobruslení! :-)
mně to v závěru nedochází......
ceder_john
30. 04. 2007chytrá_jak_radio
30. 04. 2007ceder_john
30. 04. 2007
Poetičně jednochuché což by na škody být nemuselo, hlavně ohledně čtivity. Však jakési velmi životnazjednodušivé, navíc onen vybraný příměr se je mnou poněkud nepozdáván. Aspoň mé osobě tedy pobyt na světě mezi jakýmsi šedostádem nikdy nepřipadal něco jakoby piruetace ve směru prohlídky. Nicméně nelze mnou být vyloučeno že je autorem skutečně kdesi v podobných papučích klouzáno.
Nehodnoceno.
pomíjivé radostné vrtochy... proč ne, když stejně umřem? Litovat nutno toho, co jsme nezažili, ne co jsme zažili, není-li pravda? líbí, jasně */
...a panicky davaj detem facany a samy by sukaly, az by to svistelo,...a pritíom si hrajou v PRITOMNOSTI na damy...kravy jedny,,,,sorry,m sem se troichu nacertil)))
...esi chapu, je to naznaceni toho silenyho, ale spravedlivyho kruhu, ze ty prezrany turisti, co se soupu v pantoflich a koukaj, ktera hrabenka si kde zasustila, umrou taky...a ted jen cumej...?...jo, to je fakt...esi teda jsem dobre pochopil tu linku minulost - spoucasnost...a ze umiramne nekdy i za chuze (treba kdyz vubec neposlouchame, co na KDO rika....a nemujsi to bejt pruvodkyne..), tak to jo...
malinka_hvezdinka
30. 04. 2007
"V pomíjivých radostných vrtoších
neřesti lpíme
na jizvách svraštělých čel..."
Zapsáno v paměti a samozřejmě *T