Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKúsok detstva
20. 05. 2007
21
37
1672
Autor
damaxy
Dnes som sa bola povoziť na kolobežke.
Pridalo sa ku mne dievčatko od susedov, len tak. Zvoľnila som tempo, aby mi stačila.
Po niekoľkých vymenených úsmevoch sa začal náš rozhovor.
Pozrela pohľadom dohora a povedala, "bolí ma chrbát z tých korčulí." Čakala, čo ja na to.
"Mňa zasa nohy", odpovedala som jej pravdivo. Ešte chvíľu mlčky sme sa kotúľali na kolieskach, každá na svojich.
Pozrela sa dohora a dôverne pokračovala: "Tieto korčule som dostala, keď som mala 4 roky a ktovie dokedy mi vydržia, asi aj do 8.Teraz mám 5."
Vtedy som si uvedomila, že v tomto okamihu sa pristavil pri mne kúsok detstva.
Potešilo ma to.
Milé láskavé dievčatko od susedov.
37 názorů
Kamil.Kubik
26. 01. 2009radolino168
20. 12. 2008
Ani ne před týdnem jsme jeli na kanoi a uprostřed řeky seděl chlapec na člunu. Tvůj rozhovor mi připomenul slova, co jsme si vyměnili, bylo jich taky jen pár, ale minimálně nám dvěma dospělým zůstal úsměv v duši... :-)
Hezký rozhovor… přeji, aby se kousíčky dětství stále navracely…
T a díky
milý obrázek, taková setkání projasní svět víc než jarní sluníčko :-) mne dnes oslovil chlapeček, když jsem šla kolem školky, řešil strašně vážný problém, moc jsem si považovala té důvěry :-) */
aleš-novák
27. 03. 2008aleš-novák
27. 03. 2008
Něžná * (proč se nemluví slovensky všude? takový krásný jazyk.......) *
Skafararix
04. 06. 2007
miloučký°°°, úplně to vidím před očima :-)
mám úplně stejnej čerstvej zážitek, viď,koníku ;-)
a dík za avi