ne sakra, ten konec vůbec není slabý, jen právě tak vyšeptalý, jak to bývá, když skutečně dojde porcelán.
*
(úsměv za toho psychologa s ukrouceným knoflíkem)
Neni tam ani špetka něčeho, co by bylo špatně. A všechno ostatní je skvělý, že? Takže teď pohov, abys ne zpychla.mrk
nu, hezká ... nejvíc se mi líbí sbírka porcelánu, co má barvu jako její pleť ...
ten konec je asi trochu slabší, ale i tak super
:-)
Jsem si počet!! Moc fajn*!
zcela
zcela
zcela parádní.... *
nevim - nemám rád ananas a tento humór...
berg: pak jsem tedy nejvyšší předstřední věk...
poesia, romale: co mate všichni proti posledni sloce? a teď i proti švestkám?:) každopádně díky!
pěti švestkama v osmi kufrech - není moje vlna - ale zase celkově - kdybych si představil že si někdo dělá prdel ze svojeho poseru... no - oběsit na jejím vlasu - hmm...
Nižší střední věk je o pocitu, ne o letech. Někomu začne dřív, někomu třeba nikdy.
Jestli chceš přece jenom nějakou definici, tak je to okamžik, kdy se ti začne zdát zajímavější bavit se o dětech a zdravotních potížích než o sexu. ÷))
:) minimálně duchem do nižšího středního spadat budeš, neboj
díky, daddy, nevím, jestli Gott není zrovna to, co kazí dojem... asi jo.
já nic vědět nechci ani....
:)
mně konec přijde výbornej, s tím Gottem kupříkladu..
od kdy je nižší střední věk?
a pamatujte, že o přítomných a mrtvých jenom dobře.
umělkyně šestnáctka nebude...
.)
i díky vám! za chválu i nechválu (pro Fouckaulta: příště se budu snažit víc se do toho opřít:)
po pravdě.. váhala jsem nad tou poslední slokou, ale bez ní mi to přišlo takové... useklé, no. A koneckonců už je tam, takže jsem za ní, ano.
berg, dadík: málo:)
Daddy, já nevěděl, jak se obratně vyhnout pojmu nižší střední, střední a vyšší střední věk (abych třeba neurazil). ÷))
A umělkyně je možná šestnáctka, co já vím. ) Ale jedno je jisté, píše zajímavě.
umělkyně v hladovění je větší?
jak moc?
Líbí se mi. Je pravda, že "ocásek" posledních šesti řádek trochu naředil celkový dojem, ale Ty sama víš asi nejlépe, proč tam je.
Celkově mám pro takové věci slabost, takže není co řešit.
A jak řekla dadík (před nedávnem), je to spíš pro nás větší. ÷)) **
hohó, výborný......
máš skvělý nápady**
prostě skvělé,nevím...dobře napsané,čte se a plyne samo a něco v tom je..super
moc zajmavý, krásná symbolika a dobře volený slova *