luk: myslíš antologii? ta vyšla pěkně :) ale na mě je to moc unylý. /zlatý hovory s b.
tak po půl roce koukám co sem prošvih. budu sem chodit a informovat teda taky, ale moc toho nebude, protože protože protože. A mě by teda zajímalo, jak je to s tou knížkou kde má rebecca ty díla, řekněte! luk banán
nehynoucí - tenhle folklór double... :(
rebe, já přece vím, jak je v Táboře krásně.... ;-))
Kuk, dík že jste přišli, bylo to pro mě doslova a do písmene vytržení z pracovního procesu, stejně tak vystoupení v Táboře na druhý den... mimochodem opravdu krásné město po všech těch opravách z poslední doby, vřele doporučuju navštívit!
byli jste dobrý, všici! :-)dík
Reb byla okouzlující! :o))
:o) díky přátelé za zastavení - ale musím to uvést na pravou míru - Evičko, fronta tam hrát nebude, jenom jsem to sem vložila pod společným nickem.
Jo, je to pod Zvonem, a nejsem ta rovnovlasá blondýnka v pozadí, jsem věrná svým kaštanovým kadeřím :o)
JiKo - o mosty se neboj, třeba někdo tajně hloubí základy a skupuje parcely, aby jednou mohl stavět, to není kůlna, to může trvat i dýl. A vypařila jsem se kvůlivá nový práci, abyste mě nerozptylovali, ťutínkové, teď už mám po zkušebce a jak tak koukám, je načase se do toho zase vložit, zdá se mi, že ste se tu nějak rozvrkočili za těch pět měsíců :o)
Nojo, U Frgála, to je ta hospůdka pod zastávkou
U Zvonu?, tram 4, 7, 10, 18 .. kousek! banáni jsou skvostný, reb .. mělo by to bejt fajn, dojdu
:-)
kurvapyca hrajeme s OR na proseku :-(
no i tak preju hodne zdaru.
zdravim rebe.. nezucastnim, porad to mam z ruky, rad od tebe vidim znamky poezivota.. :o) mej se krasne clim
Lásko moje, je mi líto, ale já v pátek pracuju, takže tě neuvidim
mmchdm, to jsi ty, ta blondýna za obrázku? :-)))))
minule to prej bylo úžasné, tak já přindu
těšim se na tebe :)
Nojo. "Votevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi"...
Jiko: nene, zeď od manželky je rozvod.
zeť je od manželky matce syn
... a k čemu mu to bude
pišto
Múr je slovensky zeť, to vim jistě.
a proto samý švarcenegr, múr
a nevím, kdo ještě
:-)
Pravda, chlapec je to křehký.
ty věci, které bych mu mohl psát, milý pišto
by na něj
asi byly těžké
Ale né. Ten embargo. Jestli na tebe uvalil něco z olova, byl by to problém. To je strašně těžký, takový volovo. Zvláště, je-li volovo, žeano.
N: No co, s tím se nějak srovnáš, no ne? Fjordy snad něco vydrží. Jak je těžký?
voda je vzala ...
milý jiko
rebbeccaa žije?:))) kde máš mosty? výparnice jedna:))
... a to si představ, hufnágle
že tento
(nechci řešit, jestli spravedlivě)
rozhněvaný mladý muž
na mě
uvalil embargo
Když on ten Pablo za to nemůže, on je to rozhněvaný mladý muž jaksi ne vlastní vinou. To dělají hormony...
milý pablo, proč ta nasranost ...
kde jinde si s tebou mohu tak hezky psát ?
BURÁCI, děte si krizovat vlastní pozvánky na vlastní akce. Jko obvykle, k tématu povíte velký hovno, ale keců máte tři prdele. pavlač. humus. screw you!
Todle dělal zkušený grafik, to se pozná na první pohled.
pozvánku jsem dostala mejlem, nevim kdo ji dělal, já nemám teď skoro na nic čas, ani na písmák, tak si budete musete poradit, nebudu mít možnost sem odpovídat. kdo má na mě číslo, tak ho má, kdo ne, tak má smůlu. Adresa a hodina je jasná, takže...
v sobotu 23.6. to samé proběhne v Táboře, ale myslím že už v 7večer, v nějakém sklípku či co. Tábor snad nejni tak velkej. začínalo to na A, myslím.
:o) páčko lidi, těšim, se že mě někdo překvapíte a dorazíte.
jestli jsou přezdívky pro jú tú
a led cepelin
... tak nic
bude r13 + Katastrofanka. Co je na tom nejasnýho?
proto ho máš taky ještě jednou v nadpisu, moulo
a že to datum je tak dobře vidět ... :-)