Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev labyrintu snů...
Výběr: Print
17. 06. 2007
20
47
3117
Autor
martinez
ve změti
všedních dnů
je nám všem trpěti
lásko jak je ti?
kde tě naleznu
v tomhle století?!
až na dno snad neklesnu
prokletí
či zakletí?
…utéci těm démonům
ve tvém objetí…
47 názorů
pali - HODNĚ jednoduchý, ale tak mi to vlezlo do hlavy a já nebojuju, su pacifista :o)
díky aj za ty dnešní další návštěvy všude :o)
jen projížděj, to nezaškodí - ale stará myslím jako na datum vzniku - dávám je sem z literry většinou, víš? nový sou u koníka :o)
Barbar_Cohen
06. 07. 2007
ses mi tu s těma prázdninama nějak rozčet...
:o)
děkuju za shovívavost a asi dobrou už... :o)
no nepruď radši, milý brek.u - já myslím že podstatné už tu bylo řečeno... stačí si projít názory :o)
momentálně v Řečkovicích, Printe :o)
a aj tobě aj tomu Obyčejnýmu chlapovi děkuju :o)
Obyčejný_chlap1
18. 06. 2007
Kdepak asi máš ten svůj tajný vinný sklípek, odkud rozléváš to vzácné, omamné víno?
Jerry, dík za morální potvoru... ééé - podporu!
a dobrou - jdu sledovat ďáblova advokáta :o)
Jerry_Shit
17. 06. 2007
no, dyk jo... to na mne občas tak přijde že to tak musím a nemožu přestat :o)
ale je to jak se vším... pro někoho jo, pro jinýho ne... nidky nic není na 100% a pro všechny... dyž to člověk vezme na vědomí, je mu hnedle líp - aj v řitititi :o)
jako v labyrintu snů
krása v chodbách
v chodbách
ukrytá..*
přidávej další...
přidávej krásu
kolik jich ještě máš?
dáváš po kapkách?
léčivou něhu
v kapkách z veršů..*
s tou vyrovnaností nevím, fajo, možná - byl to jinej vztah (viz název sbírky :o)... ale lepší doufám sou... i já mám tadši ty novější, většinou, ale tyhle nechcu ztratit... takovej můj deníček :o)
bestijko, girasol - díky :o)