Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKomu se co nelíbí...
23. 06. 2007
6
43
1804
Autor
Romelarozzo de la Skanga
Komu se co nelíbí,
Komu se co nezdá!
Ať mi prdel políbí,
Já jsem přeci hvězda!
(Gandžaphabhárti)
43 názorů
střeva prvokova
14. 07. 2007
tak ja zkusim napsat odkaz klikavej.. ale ja uz to dlouho nepsala..
takze....
zkus tohle
Romelarozzo de la Skanga
25. 06. 2007
jezis to oznas a zkopiruj do adresy neeeee
to neopisuj... ty ses trdlo..
:)
jakou dechvku jako?
Romelarozzo de la Skanga
25. 06. 2007
hej taky chodim na menicka.. k sevcovi.. nebo rychlej drak..nebo cerbna hora.. mam to tak pade metru, naproti kolejim, je to faaaaaajn.. za nakej sest petek luxus jidlo.. mnam
hele jenyku, sem ti poslala zpravicku..:)
...no, ja sel , jen pres chodnik ma kamos nadhernou hospodu, akvarko tam je, vyborne varej, dal jsem tri kousky a , jak voni rikaj "menicko", super polcu, koprovku a dali mi hiodne masa, ze sem vychrtle,m, este zrmzku a panaka....a chteli 102 korun....super to bylo:))
Romelarozzo de la Skanga
25. 06. 2007Romelarozzo de la Skanga
25. 06. 2007Romelarozzo de la Skanga
25. 06. 2007Romelarozzo de la Skanga
25. 06. 2007
DDDDDDDDDDDDD..................................JO, RIKA SE TOMU RAJ..... a mame tu vono tocemnber, sedm druhu piv, nekecam....a nalozeny herm,eliny, matjesy, vsude, bramboraky....hospody. U Kurelu, Kralosvstvi, Olypmia, Pod kostelem, U brambory, Bedna, Akropolis, a este dalsi...myslim, ze jich je spis 13, nez 7....
ty vole.. nerika se tomu raj? nebo tak neco?
no kdybych ja bydlela v ulici, kde je sedm hospod.. tak musim do pul roku na detox:)
SIDKA: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD------------ dam venku poivko nekde naproti, v ulici mam 7 hospod...nejblizsi 5 metru...)))
honzyk.. na bordel se vyser..
ja se motam jako defka, desny.. a to mam jit za chvili do hokny.. no nevim nevim
hele, kecup nepij.. to je sichta
koupaliste...? To by mne zabilo...!!!!!!!!!!!!§----------tech deti...topil bych je jak krecvkyDDDD
...A PAK VYHRABAL NEKDE KROUPOY, KTERY SEM CHTEL UVARIOT, ALE PROTPOZE JIZ BYLO KOLEM DRUHE V NOCI, CHYTRE JSEM NERISKOVALdddddddddddddddddDDDD... no a nyni tedy....takovej bordel, zmet tricek, rucnbiku, papiru, barev ....kurvadrat....Lid jiz cela , samoska plna smradochu....takova pomala smrt...))
Romelarozzo de la Skanga
25. 06. 2007
...dddddddddDDDDDDDDDDD............JA BYCH SPIS POTREBOVAL NEJAKYHO PANAKA, KTEREJ BY MNE VODNES DO SAMOSKY, PROTPOZE HLADY NEVIDIM...JA BYL TADY ZALEZLEJ CELEJ WEJKEND...A VYPIL SEM DOKONCE V NOCI HLADY KECUP))))))))))
Romelarozzo de la Skanga
25. 06. 2007
ja taktez, slecno:)))ja jsem tak linej jit ven, ze kdyz jsem videl basen od wetra... POMALU UMIRAQM HLADY, spad sem ze zidle, nyni , oholiv se, chystam se mezi Lid:))))))))))...jsem tak neskutecne linej, ze se tu vali kolem mne asi padesat flasek vod podebradek a zelenych caju, papiry,jo, ale kytzky panacek zalil...ty sou ve svym zilu,,,,v...ty chlastaj jak nezrizeny...!))