Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTrutnov
26. 07. 2007
0
40
7713
Autor
papouch
děcka kdo jedete letos na Trutnov?
ať o sobě víme a můžeme se potkat...
ať o sobě víme a můžeme se potkat...
40 názorů
malej_blazen
15. 08. 2007
JJ, zejtra odpůldne se tam vobjevim i s manželkou a ségrou, tak se třeba potkáme :D
vyjíždím zítra odpoledne, čiliževáž tam budu takňák počítám kolem šesté
mám stříbrnou dlouhou felicii .. a na střeše budu mít blikátečko, abych potmě trefil domů .-)
kdyžtak zavolej
ten čtvrtek večer je stejně vždycky takový neurčitý a jalový
vyjíždím zítra odpoledne, čiliževáž tam budu takňák počítám kolem šesté
mám stříbrnou dlouhou felicii .. a na střeše budu mít blikátečko, abych potmě trefil domů .-)
kdyžtak zavolej
ten čtvrtek večer je stejně vždycky takový neurčitý a jalový
tož všichni trutnofesťákaři
třeba se tam potkáme, no ..
ono - dělat nějaký předem určitý sraz, když ještě ani neví se program, kdy kdo má hrát, je napytel..
Pokud se někdco bude chtít potkávat, tak moje auto na parkovišti bude mít na střeše stále puštěné malé, ale ve tmě do daleka viditelné červené blikající světýlečko... :-))
foun na mě je 728422721
tož si to užite
(sory za avi těm, co nejedou)
tento mejdanek pana vychcanka Vecheta inoruji a bojkotuji, tak jako mnoho let nazpet. Geronimo na hnuj!
shammann: fajn, pockam si na pul treti:))))
hele ale vis jak.. lepsi seznameni bych si ani nedovedla predstavit:))) a tobe se to taky urcite libilo!!!;)
jo a vzpomněl sem si na jeden hodně strastiplnej zážitek, a proto dopředu - sidonie klobásy od druhé hodiny ranní sou tabu!:-)
mám takovej pocit, že písmák už reklamu nepotřebuje, asertivní dekadente:-)
nicoll> bude - předevčírem jsme se byli posadit a .. určo se tam potkáme .. :-)
papouch> pojedu s pablem a se zámotkem a jeho koťátkem .. ;-))
( avi )
Doufám že zas vyrobíš své navigační zařízení, po nocích mi dost pomáhalo:-)