Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKaluže
12. 09. 2007
8
20
3312
Autor
Fairiella
Každá odráží svou lampu
(vždy večer se to v nich oranžově třpytí)
a když zaprší,
rozbouří se jako malá moře.
Do jedné, té mojí,
napršelo dnes trochu
slané vody.
Bude teď připomínat moře víc,
než ostatní?
20 názorů
Je univerzální a mnohovýznamová, dokonce tam ani nemusel být ten prolog, že jde výslovně o podzim. Dovedu si docela dobře představit kaluž jarní, podzimní, ba i zimní. *T
avox: nojo, máš pravdu... nejlepší by bylo ponechat tu první a poslední, to by ji celou udělalo.. no takovou, jakou jsem chtěla, ale nevěděla, co s ní udělat :) Dííky, jdu to změnit :)
Nicollette
15. 09. 2007
Nicollette: Třeba je to nový směr - odříkávaná poezie :D Ne, jasně, vím, co tím myslíš. Ale tohle jsem nemyslela, že je můj problém. Mně takhle to psaní vyhovuje. Spíš.... no ze mě už taky nic konkrétního nevypáčíš, nějak už ani nevím, co jsem chtěla říct :D Dík za tvůj čas.
Nicollette
15. 09. 2007Nicollette
15. 09. 2007
Micolette: máš pravdu, možná... Ale co s tím, když mě brzdí forma, jak říkáš? Má to nějaký řešení? Zbavit se formy? Ale asi tím spíš myslíš nějak ji právě najít - formu pro každou básničku. Zvlášť u týhle se mi to nepovedlo, a věděla jsem to už když jsem ji sem dávala, ale prostě... nějak u ní nevím, co dál a nerada básničky takhle překopávám; pak člověk akorát zapomene, jak vypadala původně a co jsem chtěla říct.
Máš tedy ty nějakou radu? :) Díky
Nicollette
15. 09. 2007sestricka.slunicko1
14. 09. 2007
Souhlas se SnoopyDuck, ze prvni cast je lepsi. Myslim, ze ta basnicka potrebuje jeste neco "dodelat". Potom to bude pekny cely.
velmi zajímavá imprese
použila jsi nádherné barvy
tahy podzimu...
díky, díky /*
námět je dobrý ... jen bych to někde trochu 'vylepšila' ... sorry, ale nedá mi to ;o) ... třeba zbytečná závorka, že se to v nich oranžově třpytí ... ;o)