Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJej mäkkosť do nahoty
06. 06. 2001
11
0
3569
Autor
Bix
vonku bolo dusno
ako vo verlainovskom penzióne
kde sa dievča
predklonilo pre druhé
sparno
až pot stekal po stene
a po tebe
sedeli sme
a náhle sčervenali
preveľmi
až sme zatíchli
od rozrušenia
samy
a odkiaľsi
prišlo ticho
a vzduch sa dal krájať
mala si krídla
kdesi skryté
asi na pätách
bála som sa
ťa dotknúť
na mäkkých krivkách
než sama
si odhalila mňa
do nahoty
musela som
privrieť oči
pretože za viečkami
to nemohlo
byť skutočné
do pŕs
vrástla si mi
svojimi
do dlaní
mi položila líca
hebko sme sa
bozkali
a odtiahli sa
a len sa pousmiali
než sa
pribuchli dvere
Aššurballit
05. 05. 2005
Posledné 4 slohy by som dnes vyškrtla...a aj všeličo iné...
Ale celá tá báseň bola zvláštnym prežitkom.
Aššurballit
05. 05. 2005
Silviš: :o))))) Moja !!! Sestička...:o) privlastňujem si Ťa - občas Ťa možno požiačiam istému rytierovi ! :o) Ale iba ak bude dobrý ! A bude poslúchať ! :o)
No já na vás se Sýkorkou budu muset dohlídnout ! Nějak se Vám to holčiny zalíbilo !!! Co ? :o))) Někdy musíš Sýkorku vzít s sebou ! :o))))))))
krásně poetická a přitom jako ze života úplně skutečná, úplně je mi horko představou tvé básně :-)
Bixinka, povedal by som, že je to niečo iné, ako píšeš inokedy - ale rovnako pekné!
TIP
Albi**Reo
Albi**Reo
Nádherné, Bix, naozaj. Tvoje básne dýchajú... Ten koniec je tiež podarený - než sa pribuchli dvere.
*
takého tušáka mám v sebe, že chlapec by čosi takéto zamatovo-nevinné-hlboké a k tomu ešte verlaineovské dusnivé nenapísal... Taq weru!
T.
sestrička!!! Je to krásne, aj napriek tomu, o čom sme sa rozprávali :o))). Fakt je to krásne. :o))