Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo takhle něco přečíst, promluvit, vypít...?
09. 10. 2007
0
84
4348
Autor
dablik008
...co takhle něco přečíst, o něčem promluvit, něco málo (nebo nemálo) popít, vizuálně se konfrontovat...? V Praze je míst přece dost...spolunadšenci jsou zváni a vítáni, vlastní kůži na trh bez okolků přinesu ;)
(trhejte mě)
;)
d*
(trhejte mě)
;)
d*
84 názorů
a co třeba příští týden? ;) když teda všici někam frčí a pajzlíky pak budou zet prázdnotou...
a co takhle, v utery 080108, nekdy k veceru..?
sraz, v 18.42 nekde..?
dáme pivo v lednu, já se pokusím se zajistit účast nafrněných celebrit a kazit se budem (vzá)jemně ;)
:-) myslím, že rebecca prostě četla a nikdo z nás publikum neozvláštnil...*
ale nevadí, zkusíme to příště (?) ;)*
tak to by mě zajímalo, jak to dopadne ;)
hermit taky nepřijede, ani kafka :)
asi to tak mělo být...
já nemám úplně dobrou zprávu...toho 9. totiž musím být jinde...a když říkým, že musím, myslím to vážně...takže jsem zorganizoval něco u čeho nebudu, a to mě vážně štve :((
chicht :-), ani já ji nemám, vlastně vůbec doma ji nemáme, nejspíš bude dotisk, když z toho někde čte, musí si to egil půjčovat z knihovny nebo od kamarádů ;)), to je takový pikantní ;)
kdyžtak dám pak vědět*
doufám, že se toho 9. uvidíme*
Maj tam asi druhy.. hrozně levný.. .-) a dobrý (aspoň ten jeden).
Fajn. :-)
spojit to můžem*
Valašská kavárna U frgála, Starokošířská 9, Praha 5, asi 50 m od stanice tramvaje U Zvonu (dvě stanice od Anděla)
tak já nevím, mohli bychom to spojit, proč ne ;) má to navíc tu výhodu, že na cizím čtení nebudu muset nic číst a budu mít dostatek času věnovat se těm zmíněným chmelovým limonádám ;))
kalais a tys myslela asi dnes, že ju? ;)
sakra, na Písmák, ne? :-)
Ale tak bylo by hezký, kdyby to setkání bylo toho 9. U Frgála....- maj tam moc dobrý frgály a chmelový limonády.... .-)
Rebbe, ha!! Jestli bude to čtení, dorazím stopro tam!!! Minule to bylo jedno z nejsilnějších, co jsem kdy zažila... :-))
tak to jsem ráda, že nezveš jen známé tváře, hlásím, že 26 i pak 9 velmi pravděpodobně můžu, já+1.
9.11.2007 v pátek, já můžu, kdo ještě může? ;)
Milly, nezvu jen ty co znám, jasně že jsi zvaná :)
kalais, jak moc divokej je tenhle pátek? ;)
a jinak pozvání samozřejmě platí pro všechny, včetně všech jejich doprovodů, jen pak budeme muset podle přibližného počtu účastníků zvolit místo :)
tak nakonec nemůžu ani 2. 11. :-)
plánuju vám to všem teda na 9. 11. :-), co vy na to?
tenshi: nojo, ale Pája a Sunmoon nejspíš diskutujou nad nějakym tim jejich srázkem v Práglu..:D
nojooo, Dablika bych i potkala a s sebou i někoho přivedla...no tak hlaš, až něco vymyslíš... :-P
tak to je asi problém :-)
já ten víkend mám už pár věcí...
a hermit právě říkal, že na konci října nemůže, spíš začátek listopadu!
co třeba 2. 11. nebo 9.? ať se stihnem ještě nějak upravit, příp. něco nastudovat, aby řeč nevázla ;)
Jej, Milly promiň, příště už na tebe nezapomenu:)))
hej fakt nechcete udělat nějakej ten sraz ve Svitavách nebo někde poblíž?:D tady je to pořád jen Praha, Praha..:D
jo jinak teda pro ty, kterejm jsem neposlala avi.. to video/odkaz níže/ fakt stojí za vidění:)))
ani já ne ;))
do hermitova kraje se chystám zrovna tenhle víkend ;) tím pádem bych jako nejbližší a nejpříhodnější pátek viděl ten hned potom, tj. 26.10.
co vy na to? (aby tu nikdo neříkal, že plkáme o něčem zcela nekonkrétním)
a Páje vezme Egila aby mi vysvětlil ty neosvitly
;)
jsem! jsou na totemu! pošlu jim odkaz sem*
nusle, nusle, proboha, to je tam, jak se bydlí pod těmi mosty? ;)
jak by řekl egil: nusle se původně jmenovaly neosvitly
nejlepší by byl asi pátek (?), hermit bydlí bohužel pořád v jihlavě ;)
A kdo říká, že se musí pít jen alkohol?? (ehm, mimo to- jak mám vědět, že jsi abstinent??) ;-)
Aha, dobře. :-)
No toto- jak to, Arwennn, anebo Karolíno, nebo jak se Ti má říkat, že jsem nedostala to avi?? :-)) (asi chyba, no jo, no...)
Pájíku, já zas bydlím v Nuslích asi dva měsíce, a přesto bych je prosazoval, máme tam plno příjemných putyk, kde se můžou pražácký právníci v přestrojení za míň opovrženíhodný existence opíjet s ostatními anonymními alkoholiky ;o)
jinak kalais, hermita i tři tečky ;o) bych rád viděl, jsi si nimi v kontaktu?
kdy kde? ;)
a napadá tě, komu mám ještě říct? (kalais, hermit, ...)
jestli tě ještě poznám(e), když se z tebe stal pražáckej právník, - to je osud...! ;))) :-P
jsem mělničanka patriotka teprv tři tejdny, ludmila mi teda nechutná - suchá trpká, ale jak se říká: zprvu trpké zdá se...atd. ;)
a nebudete potom soudit vy mě? ;)
Mělníku jsem se letos už jednou vyhnul (slogan "Vína z Moravy, vína z Čech") mi přijde skoro stejný jako by byl "Pivo z Čech, pivo z Kambodžy" ;) ale jednak vím, že je to kousek, protože tam mám kamaráda, druhak se nebráním ničemu, ale doma je doma, a doma je v Praze ;)
a rád uvidím všechny co jsem dlouho neviděl, minimálně v rámci reinkarnace ;) číst nic nemusíme, kromě nápojových lístků a etiket na lahvích, vnucovat se není třeba ;)))
A kromě otázek bylo by něco? Kdyby k tomu každý přistupoval jako ty, dávno bychom umřeli žízní.
s tim že všici do svitav souhlas všema deseti
Kájü ožírat nebudem, ožerem Dominga, objednáme mu "činzáno s vodkou --- čtyryrkrát!" a domčik nám zatancuje s Peťovejma berlema - viz http://uk.youtube.com/watch?v=-mXhvUWVGZg
stojí za vidění:))))
já chcu taky pořádat něco
takže: všici do svitav
a ožerem káju a ta nám bude dělat gogo tanečnici
áve
ale vždyť jsou tu furt nějaký čtení. :-))
Zejtra jdu do Jindřišský věže třeba (i když tam se čtou jen povídky, pravda..).
A co už nepořádá srazy vesuvanka.., ale jo, nějakej básn. by to chtělo- jinak pořádá Jarmila Moosová, že jo, taky.
kdybyste mě chtěli... nekoušu, ale děti rád nemam
...tak si docela rád něco někdy zkusim přečíst, možná bych se odhodlal i promluvit; pití a konfrontaci bych byl nakloněn taky.
no ne, ahoj ďáblíku!!! jsem pro:
promluvit a popít :-)!
*
bydlím(e) teď v mělníku, místa mám(e) dost, vinoték v okolí habaděj, kůží nedostatek; do phy případně kousek ;)
nazdar člověče, tebe ještě není konec ? :-))) když bude sedět termín, snad bych i do toho prdlýho práglu dorazil :-)