Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIlúzia
18. 10. 2007
10
25
3713
Autor
Elyon
Šuchot záclony
zobudil spiace dieťa
Predĺžil tiene
25 názorů
perpetuum papier
19. 04. 2011
Zdá sa ti to asi preto, lebo to dieťa nebolo predtým vôbec spomínané, tobôž nie žeby spalo.
poslední řádek mi nepasuje, asi bych se musel hodně soustředit, abych jej pochopil do celku.. jinak jako obraz spícího dítěte probuzeného šustotem záclon je fajn.. jen lépe jazykově bych to vyjádřil.
asi príliš nejasný obraz na to, aby to mohlo byť haiku... čím predĺžil tiene? že to dieťa vstalo a tým predĺžilo svoj tieň? alebo to súvisí s pohybom slnka, čo by vysvetľovalo aj prečo niekto hýbal záclonami? u mňa skôr nie... Dobre to napísala Paulart.
Usmáty_autor
16. 12. 2007Krutejbalvan
07. 12. 2007
Přijde mi to jako nuda.. nic z toho na mě nedýchá.. nejak mi to nesedi.. a moc to nechapu.. mozna trochu min jit po forme a vic po obsahu.. prostě nuda.
nepotrebujem
20. 10. 2007
Nějak cítím, že jsi pravému haiku opravdu blízko. Moc tipů tu mít nebudeš, ale máš to v sobě. Je to můj názor :-) Nehledej symboly, jde-ji o skutečný stín, pak je to dobře. Symboly v haiku nemají místo. Stín je vždy stínem a prodloužený stín ukazuje třeba na zimní období, večer, že čas už pokročil. Pak je to dobře.