Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěžní dílo 050
05. 11. 2007
24
29
2252
Autor
SoutezHaiku07
Blues hajzlbáby
Na dveřích láska
panáčka a panenky
- nenaplněná -
Na dveřích láska
panáčka a panenky
- nenaplněná -
29 názorů
vtipný námět ale opravdu spíše bluesový motiv, než motiv pro takový žánr, jako je např.haiku
Pišta_Hufnágl
06. 12. 2007
Ponecham stranou diskuse o kostrbatosti atd.
Me se to zalibilo po prvnim precteni. Proste me to donutilo k nekolikateremu precteni a pokazde me to oslovilo jednoduchosti, lehkou mirou predvidatelnosti, vtipem a jakousi obycejnosti vsedni exotiky...
t*
vy_mě_jí_taky
23. 11. 2007Dorota Máchalová
20. 11. 2007
hlavodrud - tohle haiku se podbízí. Je líbivé. Jak podle nějaké šablony obkreslené. Dobré je jen v prvotním postřehu. Tak to cítím.
tip určite, veď (paulart) čo viac môže pre teba spraviť rým než to že máš pocit že ho poznáš celý život a pritom ho čítaš prvý krát!
Je to takové jakoby - očekávané. Dobré, ale člověk má pocit, že už to někde četl, slyšel...
Rychlý šíp_5
09. 11. 2007
jojo, vyvažovat se musí, páč když je kolo nevyvážené, tak se třese celé auto .-)
Dero: je to spíš kostrbaté nebo divně větně poskládané. lehounce křečovité. proto bych chápal ten tvůj netip. ale z důvodu vyvažování?
Dobré, ale bez tipu. Jsou tu lepší dílka, a tak je potřeba trochu vyvážit výhodu, kterou toto dílo má oproti nim ve vtipném námětu.