Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez klece rýmů
21. 11. 2007
15
39
2704
Autor
jazzgirl
Miluji haiku -
že má křídel slavíka
bez klece rýmů.
39 názorů
aleš-novák
08. 12. 2007
Já jsem na Písmáku nováček, domin.go :-)! Jsem ráda, že se mi to tam povedlo dát:-)!
alfonso: ta písnička je na usínání krásná:-)... tak dobrou...:-)
jo písničky z youtube...tak to umim taky.))
já sem myslel přímo mptřísky,))
aleš-novák
08. 12. 2007
Ano, to máš pravdu:-). Musím se Ti pochlubit - martinez mě naučila vkládat písničky do básničky, tak pokud chceš, koukni na mou báseň "Trumpeta". Je ještě horká:-)...
aleš-novák
07. 12. 2007
Jééé, děkuju moc...:-) To je krásné hodnocení...:-) Mám z něj opravdu radost:-).
aleš-novák
07. 12. 2007
Přeháníš:-)... Ale zahřeje to, to ano... A moc... Děkuju... doufám, že Tě i nadále budou má dílka těšit tolik, jako mě teď těší Tvé kritiky:-)...
paneboze to je dokonalé, neuvěřitelně pře-sné:)))
Já věděla, co dělám:)))
Ani já v tomto směru nenabyla jsem dosti zkušeností... je nesmírně těžké říct toho tak málo a přitom tolik moc... a tobě to tak a tolik jde
*
malinka_hvezdinka
25. 11. 2007
Tak to máme asi stejný vývoj:-). Nebo podobný - občas samozřejmě také dostanu nezvalovskou chuť beztrestně si zarýmovat:-).
Děkuju... mám radost, že se Ti líbí... A ano, já vím, slavíka občas můžeme zavřít, také bude zpívat...:-) Ale když volně poletuje, má se asi přece jen líp:-).
Moje prstíky teď častěji než do klavíru ťukají do klávesnice na počítačí, abych dala něco na Písmáka:-). Od jazzu si dávám chvilku pauzu:-). Chopin psal nádherně, také bych si zahrála, leč nemám notičky. Teď mám přesně náladu na něco melancholického, tak možná ťuknu aspoň Beethovena - Sonátu měsíčního svitu... Přeji krásný večer. (jo, a koukám, že jsem tu děkovačku vložila třikrát, no jo, písmácký bažant:-) )
sestricka.slunicko1
22. 11. 2007sestricka.slunicko1
22. 11. 2007
Sakra, jak to? Seš v oblíbenkyních a avizo na tohle nepřišlo. Útvar haiku sice nepěstuju, ale Tvá sentence je pravdivá.
Jé... děkuji... ovšem nikoli moje báseň, ale Tvá reakce je milá... Moc děkuji a mám radost...