Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěž o cenu Marie Kodovské
21. 01. 2008
0
33
5043
Autor
MAJKL65
Rýmařovský horizont a Studentský klub Střediska volného času
vyhlašují
Literární a výtvarnou soutěž Marie Kodovské 2008
v kategoriích: poezie
próza
ilustrace
Lednem 2008 započíná druhý ročník literární a výtvarné soutěže, kterou na paměť naší významné krajanky, naivní malířky a básnířky Marie Kodovské, vyhlašuje čtrnáctideník Rýmařovský horizont společně se Studentským klubem SVČ Rýmařov.
Jako v předchozích ročnících – nultém 2004 a prvním 2006 – mohou amatérští básníci, prozaici a výtvarníci zasílat na e-mailovou adresu redakce rymhor@seznam.cz nebo na poštovní adresu Rýmařovský horizont, Středisko volného času, Okružní 10, 795 01 Rýmařov, své dosud nepublikované příspěvky – básně, povídky a fejetony, kresby a fotografie, z nichž budeme během roku vybírat ty nejzajímavější k otištění na stránkách našeho periodika. Zasláním příspěvku do soutěže autoři automaticky vyjadřují souhlas s jeho případnou gramatickou úpravou a zveřejněním. Nutnou podmínkou je opatření každého příspěvku jménem autora a kontaktem.
Po zkušenostech z předchozích ročníků a v souladu s potřebami černobílého tisku specifikujeme pravidla soutěže takto: v kategorii poezie přijímáme básně a básnické cykly v rozsahu max. 20 stran, v kategorii próza přijímáme texty v rozsahu max. 10 stran, které mohou být v případě potřeby rozděleny na pokračování, v kategorii ilustrace přijímáme černobílé kresby, koláže a fotografie (barevné pouze s vědomím autorů, že se jejich charakter černobílou reprodukcí změní). Věková ani další omezení se nekladou. Nečitelné rukopisné texty a jinde publikované práce budou ze soutěže vyřazeny.
Soutěž bude otevřena do srpna letošního roku, během září a října budou zaslané práce vyhodnoceny. Vítězové všech tří kategorií budou vyhlášeni během literárního večera spojeného s výstavou výtvarných prací na konci tohoto roku. Ze soutěžních příspěvků bude redakce čerpat i v následujícím roce 2009. ZN
33 názorů
Vaude, Miroslav Florian byl superprofesionál, ale s jakou kvalitou. S kvalitou celkem o h*vně...
Chrouste, amater je clovek (nebo zena), ktery pise hur jak Marie Kodovska.
Tož nic no :-) A tož ňa děfčico oranžová dondi tých odstavců naučit. Tož to víš, že ich tu ešče nemáme :-)
Píšou tam Rajmunde, že téma je libovolné - tak libovolně i o sluhovi Latourovi :-)
Pomerančová
25. 01. 2008
A téma je libovolné( poezie)?Třebas o zážitcích Markýzových-může být?..
Tož kurnik šopa šak nad šeckým je logika né? Tož ten kdo sa tým neživí néni profesyjonál ale amatér. Šak to ti řekne každý. A co ja opakem od auta? Přeca nic ty analytiku :-) Tož tak Chróste umachrované :-)
Básnění se s blbostí nevylučuje - to rozhodně zase ne. Někdy je původcem takových veršů :-)
Pak jsi nevyhnutelně milé Chróste amatér se vším co z toho dle tebe vyplývá. Tož logika je sviňa jak u nás na Moravě tí čtenáři říkávajú. Často v haleně chatrné najdeš rozumy jadrné. Tož tak.
Amatérský básník je básník, který není básník profesionální, přičemž není blbem. Myslím, že Chróst rovněž není profesionál. A jesli blbem je? To nechť posoudí čtenáři.
chytrá_jak_radio
24. 01. 2008chytrá_jak_radio
24. 01. 2008
Jaká je definice amatérského básníka? Ten, který ještě nevydal sbírku, která se dostala i do vedlejšího regionu, nebo ten, kterého ještě nikdo nepozval pro jeho literární nadání na baru na panáka?
Určitě se jedná o v tisku nepublikované příspěvky. Jinak tahle soutěž má velmi dobrou úroveň a texty, které osloví porotce jsou průběžně publikovány v regionálním médiu o 20 000 výtiscích.
Děkuji za upoutávku a mám dotaz:
..."své dosud nepublikované příspěvky"... - je tím myšleno pouze publikování v tisku anebo se to vztahuje i na literární servery?
Naivita má zcela jiné průvodní jevy než jak se projevuje chróst a ten druhé pakátl. Tož tak.
Nezaznamenal jsem, že by tato soutěž byla vypsána i na projevy degenerace jak se nám mimo soutěž již stačili krásně projevit Vaud a Chróstjazz