Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHospoda pod lipami
Výběr: Print
01. 02. 2008
22
31
6572
Autor
Oldjerry
Z šedého kouře
sluncem žhaveným vzduchem
do vůně lípy....
sluncem žhaveným vzduchem
do vůně lípy....
31 názorů
hrbol jediný
03. 02. 2008
Jazzdívko - další je v Ústí n.L. - Střekově a jistě se najdou další...
hrbole - někoho mi připomínáš - svého času jsem poznával Čechy podle hospod... (:-D)
hrbol jediný
03. 02. 2008
Jééé, úplně se mi vybavila velkolosinská hospoda U Lípy:-) Ale já tam nechodím sedět, chodívala jsem tam jako děcko hrávat s dechulou:-D. (druhá tvář jazzgirl:-) )*
Honzyk - Na malých městech je to asi lepší, ale i tady se nějak poloMacDonalduje.
mylenko - ano, ale teď už je asi padesát let nepotkávám...
..no, vono prave : ZE TAKOVEJCH HOSPOD ubejva, a to ti pisu, prosim, ze Zizkova, ja uz tady nekolikrat psal, ze teda za chvili nebude kam jit: vsude, treba tady jo, cekaj chlapi, az na Nove uvidej, jak visej krvavy nohy z aut a na bouracky, dneska na Miss 2000, kazdej ma bricho jak buben, a budou kritozpovat ty vystresovany holky...na tuty..
.
...a to uz budou pekne sjety...jinde zase velky platna...a hokej,,,,a dej si k tomu bramborak a pivo...:)).
Marcela.K.
02. 02. 2008
Honzyku - tohle - samozřejmě - nebylo a není v Praze, ač i tam jsem poznal několik velmi chutných hospod a výčepů. díkes
...my chodili k Holeckovym do ty na Petrinach z koleji .... z Vetraku..))...ale lipy tam, myslim, nebyly..)))-------
Já znám, Jardo, jak píše Pacer tu Unter den Linden, páč tam běhám maratony, ty nejkrásnější na světě, ty co maj 15tis. lidí, možná víc... Takže lípy, ty beru. A díky
Ježíš, co jsem to zase prosral ? Ono se o létě nesmí v zimě psát ? Jak to bylo ? Našel jsem náhodou fotku a takový písemný útvar něco mezi povídkou a fejetonem ... zafungovalo vzpomínací zařízení - no... a co ? Díky vám, že jsteto navzdory tak velkému handicapu dočetli a nejen to... miluju vás.
Vypoulila mne ta ekvivalence prostředí.Jako by vodka se sluncem soupeřila.
unter den linden - východní berlín já nerad :))Říkali jsme under linder - prušáci nás neměli rádi. Kde bereš to léto??