Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZměny jsou sám život
02. 03. 2008
11
45
2797
Zase je jaro
a jara jsou mi milá
rodí se nové - staré umřelo
vrací se síla zimou zkonejšená
a i kdyby se právě nechtělo
cosi mě nutí dělat věci znova
kde překonaný starý jejich řád
jsem tu a budu oprašovat slova
tak známá všem
a přesto stále nová
jako když strom se budí ze semene
zas je tu jaro
věky N E Z M Ě N Ě N É
!!! P O Z O R !!!
Nazrál čas ke změně prezentace mého díla. Z www.pismak.cz se přesouvám na svůj soukromý web Poetická čajovna Jarmily Moosové, kde se k ní může každý příchozí vyjádřit - stojím rovněž o kritiku stran literární úrovně.
Těším se na Vaše návštěvy a děkuji za ně.
45 názorů
"vrací se síla zimou zkonejšená"
a
"jsem tu a budu oprašovat slova
tak známá všem
a přesto stále nová"
Jarmila_Maršálová
04. 03. 2008
Buď pořád taková Jarmilko jaká jsi, moc rád se k tobě zajdu podívat. Přeju moc štěstí *** a děkuju.
Jarmilo, mně budeš chybě asi nejvíc, já jsem se chtěla od Tebe učit a proto už jsem si Tě dala na novou záložku. Pořád Tě budu číst, protože na mne působíš, jako očistná koupel. Nejsem znalec, ani kritik, ale Tvé psaní mi pomáhá přežít splín a to je pro mne velmi důležité. Je to škoda, že Tě tady nebudou moci číst všichni.
TIP :o))
Marcela.K.
02. 03. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
02. 03. 2008Marcela.K.
02. 03. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
02. 03. 2008
Je to psáno se smyslem pro zvukovou stránku textu, plyne tedy dobře; ale přesto se mi to jeví být jakési mělké, asi ty kulisy...
Jaro je přece zázračná věc - a tady je podle mého názoru portrétováno dost banálně.
aleš-novák
02. 03. 2008
..nebyl jsem kritikem dila, byl jsem kritikem reakce,
reakci-ne proto,ze by nemely racionalni jadro,ale forma a predvadeni se, mne pripada hloupa...
nevim kdo jsou ti kritikove s timto pridomkem pod nickem,malokdy jsou videt v arene a kdyz uz, tak mne prijde, ze se jdou zviditelnit, nez opravdu fundovane posoudit a vysvetlit to ci ono...z tohoto uhlu to vidim " samozvane "..staci?..nebo se chces cely nedelni vecer pretahovat s holubem o zizalu?
Pomerančová
02. 03. 2008
Jarmilo, vyjádřila jsi moje ,,jarní" pocity...vše známé je zase nové:-) T.
Jo a haldě uhlí bych to nerecitovala též..co by z toho měla? Zvlášť na jaře, když se skoro netopí:-)
samozvani v jinem smyslu, myslim ,ze vis moc dobre!!
jsi take jednim z tech co misto pozitivniho nahledu na skutecnost uz v zarodku ma nejake podezreni ????
Usmáty_autor
02. 03. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
02. 03. 2008Usmáty_autor
02. 03. 2008
tak Jarmilka nam odchazi??..urcite bude nakukovat a tesit nas svoji prizni,a..
PO KRITICE ŘÍZNI - umis a znas, nemusis se prece hadat o tom kdo z koho, tady to vetsina vi,poezie prece neni to co se libi kritikum, ale co se libi tem, kteri to ctou a chteji cist a prichazeji s tim, ze te znaji a proto k tobe chodi...
..a jak to tady chodi?-divne, samozvani kritikove s pocitem, ze oni urciju kvalitu spis hledaji zpusob, jak si vybrat jedince, ktere napadnou, aby sami vynikli..HRUŮZA !!!..zapomeli, ze ne jen k nim chodi MŮZA..!!..
TAKŽE - se těším tady i tam u tebe...
jo a ten tip je za to cos napsala, ne za odvahu /*
no, co dodat. Holt musim dat do oblibenych stranek i poetickou cajovnu, mno... myslim, ze lide prave jako ty jsou pro mnohe inspiraci a podnetem k psani (nejen mne). Proto Ti dik, ze se k takovemu kroku uchylujes az ted, kdyz Tvou tvorbu znam! :o*
Já přijdu :-) Už jsem nakoukla, máš to tam pěkný. Tady mi ale budeš chybět.