Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHovátkovi
05. 03. 2008
20
30
3438
Autor
j. nick
snad ani s podivem není
jak rychle písmák se mění
před zraky čtenářů v chlívek
když každý hovádko boží
jak vagon uhlí tu složí
obsah svých (básnických?) střívek
30 názorů
Tak to jsem si musela najít :-) Buďme tolerantní, každej má nějakej smysl pro humor, ne?? :-))
vindal drámo
07. 07. 2008
jé, Thomasi, když já se v politice nevyznám:( ale snad něco zkusim, brzy, nějak mi to chybí, jenom mi to ted prostě nějak nepíše... díky za zprávu:)
j.eníku j.eníku... ty už vůbec nepíšeš! Dám ti krásný námět: české školství... šup! jdi to ztvárnit a nezapomeň poslat avi :-)
Petr_Fonvald
22. 04. 2008
Ahoj J.nicku, nemám na mysli přímo osobu s touto přezdívkou, ale souhlasím s tebou. Tip za úsměv :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
11. 03. 2008
hovátko: neni zač, ale radši bez tý pusy:)
avox: já vim, vždyť já to nemyslim tak vážně, resp. obsah je myšlenej vážně, ale to věnování hovátkovi je jenom taková sranda, prostě hec, nevztahuje se to přímo k němu, ono mě jenom inspirovalo k blbůstce
FunThome: dík za návštěvu:)
hezké, leč ne tak zdařilé jak je tvůj průměr jeníku... - kdyby to napsal někdo jiný, tak tip... ale že jsi to ty... tak napiš lepší :)
ale fajn.
j.nicku, máš pravdu, jenže ty mu ještě děláš reklamu... asi je to provokace, ale stejně: nevěnuj mu další péči, uvidíš, že ticho léčí.. :-) */
přesně tak, díky němu sem zase po dlouhý době napsal ňákou hovádkovinu:)
jiříku, díky za poklonu:)
von to ani povzdech neni, je to jenom takový blbnutí, takový rejpnutí, ale bez jakýchkoli ambicí (kromě pobavení čtenářů, včetně Hovátka:) )
Řízku, těžko říct, buď je to hovado, nebo nás prostě někdo zkouší a dělá si z nás prdelky:)
aleš-novák
05. 03. 2008
TEĎ se toho tu zase vyrojilo... rozpočítadla z Mateřídoušky. Jenže ... ono sem už i dříve vlezlo pár lidí bez vyhraněných představ, kteří vlivem zdejšího prostředí nějak vyzráli... fakt je, že ta proměna by měla být pokud možno rychlá. Málokdo sem vleze s tím, že nejdřív bude číst. Každý se má za hotového básníka a u některých sebevědomí sahá až ke hvězdám - s tvorbou je to už slabší.
Tip za odvahu pojmenovat věci