Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez
15. 03. 2008
15
17
1931
Vrať se
a dýchej mi
do vlasů
po staru
dej mi čas
užívat
holčičích rozmarů
zmatená
stín tvůj
když
zahlédnu
vzpomínka vrací se
- v dohlednu
obrazy
které jsem nechtěla
když tvoje láska
mi zmizela
vrať se
a dýchej mi
do vlasů
po staru
kolik je vítězství
tolik je nezdarů
zůstat stát
na půli
začaté cesty
to není neštěstí
ani ne štěstí
17 názorů
nekdy se to asi 'sekne"
ne jen na INETU,
hlavne kdyz si clovek rekne
jiny zas bude tu .. pekne, jako vzdy t
Jarmila Moosová Kuřitková
16. 03. 2008
...v pátek jsem navštívil...po roce...jak mám ve zvyku...matičku Prahu...nástrahy velkoměsta mě nechaly naprosto v klidu...ze změn hodnotím kladně to...že pršelo a venku bylo míň lidí...jízdenky za 26,- ...však zlikvidovaly mé celoroční úspory...a plány zakoupiti si jeden pražský párek...ale dá se též říci koňský ...poněvadž se párky prodávaly těsně pod koněm...proč to píšu...?...protože po této expedici...vedle svého klasického Pentaxu....již vlastním též digitál...digitál umožňuje vyfotit bez i nahoře bez...podstatně kvalitněji...a velmi pohotově..na samotném aktu..se již nemusí šetřit...a je možno dosáhnou bez velké námahy...několika desítek...a v mém případě spíše stovek...opakování...po této zajímavé práci...budu jistě zcela uspokojen...a již se těším na květen...lásky čas...
Jarmila Moosová Kuřitková
16. 03. 2008
...ten Ó je ale popleta...takové holce...bych já...natrhal bez...a pak ji vyfotil nahoře bez...zašeptal bych jí do vlasů...že chtěl bych umřít...pro krásu...
....krásné...jistě tušíš ...co já bych teď psal...o tom... jak dlouho je žádoucí stát...kdyby to nebylo tak pěkné...už mlčím...
Marcela.K.
15. 03. 2008Jarmila_Maršálová
15. 03. 2008
Jarmilo, to je krásné...poslouchám zrovna jeden skvělý soundtrack..a tohle mě zasáhlo o to víc. Tip..a dík!
no vidis jak ti to ladi,rytmuje a stimuje.-))
..kde ty na tu inspiraci porad chodis? /*