schizofrenni sfera duse/mysli? kvalitni, autenticke, obrazne, krasne, chapu a tipuji :)
tak to je solidni naladicka-depka :) No, kazdy to zname, napsano je to tak prekotne a nalehave, ze tomu clovek fakt veri. proto tip
pro mě smysl má, mám Prahu ráda podobným způsobem, nemusím v ní žít, abych o ní věděla*
tip pro favoritku!
jo rozevlátá grafika, to je tvůj punc.
čtu si to několikrát dokola a nahmatávám ty naklánějící se pocity.
"až budu utíkat
nevím, jestli Vás mám prosit abyste mě zastavili nebo nechali běžet dál"...tohle se mě dotýká nejvíc a hodně hluboko.
pišta: no, nechci zbytecne mluvit za autorku,ale kazdy prece nemusi psat pro kazdeho... nekdy piseme jenom pro urcitou skupinu lidi... a pokud toto dilko postrada smysl, pak si myslim, ze ma alespon nejakou estetickou hodnotu... treba drago jancr vnima psani jako chtic, jako potrebu... a ono vlastne proc ne?
anyzek: souhlasim, ze je to basnicka sovu rozhazenosti mozna az moc "postmoderni";o) ... ale libila se mi, rozhodne ma smysl:o) ... ale jeste vic nez bascnicka samotna se mi libil prolog...*:o)
pišta: no, nechci zbytecne mluvit za autorku,ale kazdy prece nemusi psat pro kazdeho... nekdy piseme jenom pro urcitou skupinu lidi... a pokud toto dilko postrada smysl, pak si myslim, ze ma alespon nejakou estetickou hodnotu... treba drago jancr vnima psani jako chtic, jako potrebu... a ono vlastne proc ne?
Přehnaně zmatené s hezkejma momentama (hlavně 3., 5.strofa), závěru jsem neporozuměla..
Ona pak vyvstává otázka, pročpak se autor obtěžuje s veřejnou produkcí, když píše jen pro sebe...
Darmo mluvit.
Kuchot: Pišta_Hufnágl: copak musí mít veškerá tvorba jasný viditelný a trapně průhledný smysl? musí každý psát tak, aby tomu rozuměl celý svět, nestačí, když tomu rozumí jen někdo? co když autor nechce,aby VY jste v tom smysl našli...co když píše hlavně sám pro sebe a nelíbí-li se vám dílo jako hra se slovy, je mu to jedno?
nejste snad děti, nepotřebujete vést za ručičku kudy kam, jak co číst...smysl to má, až moc velký...
PS.zkuste si přečíst i jiná díla od Anyz, uvidíte, že všechna jsou podobně "rozsypaná"
A jaký že má, mohu-li se tázat, celá ta rozsypanost smysl?
začátek mě opravdu navnadil, i celé grafické zpracování se mi líbí, jen další obsah už je na mě moc "normální"... škoda :)
zajímavé... ale asi bych nechtěl být ona... -doufám že ani ty nejsi...
-t-