Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSám doma II
10. 08. 2008
18
20
4030
Autor
vindal drámo
umírám na jedno ráno umírám v polospánku umírám za zvuku klaxonu nějakýho asertivního dementa -
umírám s vyprahlými ústy pro naši lásku umírám a po střeše choděj dělníci jako nějaká kafkovská stonožka....
mám temný vize když umírám - a čekám na tu vteřinu míru čekám na ten gigantickej endorfinovej výstřik
jakej dostává od prozřetelnosti každá myš - tváří hadově tlamě.
hodně toho děsu jsem ochutnal už předtím
ale tohle je silnější...
třetí noc sám - bolest se zvolna vytrácí, ještě mě trochu zebe duše -
Vstávám a přecházím pokojem, sním o horké vaně - a za oknama stále leje jak to bejvá když se všechno sere..
má drahá mě zradila s přítelem - líbali se na baru podniku odkud jsem před tím vypad - toho hocha jsem ten večer inzultoval a tohle byla možná pomsta. nevím - u kund nikdy nevíte - tak jsem je poslal k čertu oba a rozhodl se žít zase sám.. kurva!
po třech letech - mám těžkej návyk a v pokoji mornu.. asi si poklidím a uvařím si.. moc se toho neděje - jdu si vyprat a pak už celkem nic nemám na práci..
vyjma žití.
20 názorů
tak tohle jako embrio nehodnotím.... tohle asi ani jinak napsta nešlo....myslím.... bylo smutno :(
vindal drámo
12. 08. 2008
nejde o to, že by to celý nebyla výpověď, ale o to, že na jistých místech /hlavně v první části/ je podána pro mě jakoby noblesněji a s nápadem, snaživostí, a zase na jinýcj místech /zejména od té části "má drahá me zradila".../, které mi tady působí jako pěst na oko právě kvůli té předchozí, lehce plynoucí lyrice...
vindal drámo
12. 08. 2008
Docela sugestivní momenty a fantazie, ale vadí mi, že je mícháš dohromady s fragmenty výpovědi, která mi přijde napsaná děsně hala bala.. jako že něco vykřikneš a pak to doplníš nápaditým a promyšleným výrazem..
sestricka.slunicko1
11. 08. 2008vindal drámo
10. 08. 2008christopher kenneth
10. 08. 2008vindal drámo
10. 08. 2008
tohle proste umis..
ale fakt , aspon si uz trochu poklid ten bordel,
kdo se ma na to koukat!.../**