Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak daleko.
20. 08. 2008
14
30
2382
Autor
tsuki
Uprostřed náměstímezi ostrovy z korálkůvysušený mořekdo šel naposledy okoloani nezpomalilduhový šlápoty na výkresuodehnaly holubyco se stěhovali z Jihudo našeho Orlího hnízdakde se už dlouho jenom míjíme.na zemi zůstaly rozsypanýhořkosladký bonbónykdyž jsi naposledy lovil ze sáčkuplakala jsem.
30 názorů
bylo myšleno míjení se s psedomravopočestnými občany různých takových hnízd...
tsuki, tak to tě teda budu číst a schválně, jestli se s tím významam vždycky trefím, jo ? :-)
clovrdik: významy budu střídat v závislosti na tematu básně, jednou to budou šlápoty v pravém slova smyslu, jednou ty omalované, jednou ztrávené....třeba se najde ještě víc významů.)
tsuki ... a který máš na mysli ? :-))) underground v poezii mám rád :-)
Toscana: někdy jo (viz. americké miluji tě a proto se musíme rozejít..), ale to není tenhle případ.)
clovrdik: a jak! odteď přidám jednu dvě šlápoty do všech svých dalších věcí.)
tsuki ... :-)))); vidíš , jedno slovo a nepřeberně významů, no není to hezký ?
jéžiš, tak to jsem teď zcela omezeně myslela jiný šlápoty - ty vzniklý nepozorným díváním se na cestu a vymetením obsahu žaludku nebo jiného orgánu trávicí soustavy.)
no, ony ty cigny většinou díky makeupu opravdu hrajou všemi barvami :-)
3lobyte: no teď už to odbarvovat nebudu, ale příště se vám na barvičky můžu víšco.)
clovrdik: díky, ono to hořkosladký může prvoplánově znít, ale jak jinak popsat chuť bonbónů, který chutnaj po obou chutích? (výmluva.)
barevný slovo byl takovej experiment, pro příště jsem již poučena držet se černé na bílém.
Děkuju ještě jednou za kritiku.)
úplně mimo : zkuste se projít v noci po leckterém větším městě a uvidíte naprosto přesně, co to jsou "duhový šlápoty" :-)))
nelíbí se mi to barevný slovo (přesněji si neumím představit, jak by se to četlo, aby to bylo poznat) a slovo "hořkosladký" je taky takový až moc prvoplánový; ale to nic nemění na tom, že je v tom hloubka emoce, že to není prázdný plácání; takže vlastně dobrý :-)
Honzyk: bře, příště bude černobílo, kolotočářskej barvotoč též nemusím, ale v kontextu mi přišel jako poskytující alespoň částečnou naději ;)
moorgaan: ? .) jinak ď!
.......no, vis, ja jsem zvedavej, a tady ctu vsecko skoro, fakty....ja raci ctu si, nez pisu...
Johanka & Bíša Ď
Honzyku, dík za kritiku, ale jsi si jistej, že bez barviček by se ti to líbilo o moc víc?
........az na ty cirkusacky barvicky....shazujou ten text, pro me aspon jo...